H1 presenterar på Connect23 – ”Ökad kundnöjdhet med ISO 18295!”

H1 presenterar på Connect23 – ”Ökad kundnöjdhet med ISO 18295!”

Den 27:e april är det dags för Telekom idags årliga event Connect23. Under denna fullspäckade dag kan man ta del av flera intressanta talare och presentationer gällande framtidens kundkommunikation.

---

I år är H1 med och presenterar ISO 18295 under temat “framtidens ledarskap och analys i kontaktcentret”. Eftermiddagen bjuder nämligen på två parallella föreläsningssessioner - delta på temat ”framtidens ledarskap och analys i kontaktcentret” för att ta del H1s presentation och alla fördelar med standarden!

H1s talare, som ska upp på scen och lyfta ämnet ISO 18295, är H1s COO Marie Kågeman och CIO Magnus Larsson!

“Att skapa en samsyn och sprida medvetenheten om certifieringen är bra för både branschen och slutkunden” Marie Kågeman.

---

Med lång erfarenhet inom kundbranschen kan dessa H1:are se vad arbetet med ISO 18295 gör för verksamhet, kund, slutkund - och även vad det gör för branschen i stort.

“Standarden ger oss något att förhålla oss till när det kommer till nyckeltal, KPI:er och bemanningsplanering och alla de övriga faktorer som man måste tänka på för att få till en bra leverans.” Magnus Larsson

---

Ses vi den 27:e april på Connect23?