Låt oss presentera Månadens Medlem!

Orbotechsweden är en kär medlem i Städbranschen Sverige. Och vi är ärade över att de är medlemmar hos oss.

OrboTech strävar efter att göra städningen effektivare, roligare och enklare. De har städprodukter i världsklass och har över 30 års erfarenhet inom städbranschen. Det är med stolthet som de erbjuder deras unika koncept och deras brinnande intresse för människor, innovation och hållbarhet har gjort att deras varumärke är ledande inom hela Norden.

Låt oss se hur OrboTech själva förklarar vilka de är:

OrboTech Sweden är ett norrländskt familjeföretag och vi har tillsammans med systerbolagen Johans Städmaskiner och Inolife har över 30 års erfarenhet inom städbranschen. Under årens gång har vi samlat på oss en unik mängd erfarenhet och kunskap, en expertis vi gärna vill dela med oss av.

Vi ser en spännande chans i att få vara med och utmana och utveckla en bransch som står inför nya prövningar, där kraven på lokalvårdarna ökar, samtidigt som synen på städ behöver förändras. Med innovativa och världsledande städprodukter skapar vi unika städkoncept som utmanar gamla uppfattningar och öppnar upp för helt nya tankebanor. Med showrooms och kunniga medarbetare runt om i Sverige vill vi inspirera och visa branschen vad som är möjligt med rätt kunskap, smarta produkter och en dos nyfikenhet.

Tillsammans kan vi göra skillnad och ta sikte på en ren och hållbar framtid!

Vi är stolta över att ha så driftiga och framåttänkande medlemmar i Städbranschen Sverige, som lyfter hela branschen till en ny nivå – ett mål vi alla har gemensamt! ⁠

Vill ditt företag också lyftas fram på våra sociala medier?

Vi hjälper er synas i branschen! Skriv till oss så inkluderas ni i ett framtida inlägg om Månadens Medlem på våra kanaler! ⁠

Tillsammans sprider vi medvetenhet om vårt värde som yrkeskunniga och branschmedlemmar!⁠