Tävla om lampa och startplatser i långloppscupen!

Tävla om lampa och startplatser i långloppscupen!

Silva och Cykloteket ger dig möjlighet att vinna en pannlampa X-Trail från Silva samt startplats till Lida Loop, Mörksuggejakten eller Bockstensturen som alla ingår i Långloppscupen 2013

TÄVLINGSBESKRIVNING:

Beskriv din bästa träningsrunda. Dela med dig av din bästa träningsrunda och berätta för oss varför just den är den bästa. Ge oss t.ex. en målande bild över utmaningar, vyer eller annat som gör upplevelsen och träningen så bra. Max 500 tecken. Skicka gärna med en bild för att illustrera det bästa med just din bana. Har du en GPS-länk på Funbeat går det bra att bifoga den här. Det kräver att du går in i din kalender på Funbeat, klickar på rundan och sätter den på ”Tillgänglig för alla” (om det inte redan är gjort).Förutom startplats till det ett av de tre nedanstående loppen får vinnaren en Silva X-trail pannlampa (värde 1.000 kr).

Till tävlingen och anmälan: http://www.cykloteket.se/sidor/tavla-om-lampa-och-startplatser-i-langloppscupen.html

Sista dagen för att delta i tävlingen är söndag 12 maj. Vinnare publiceras på www.cykloteket.se senast 22 maj. En vinnare per lopp (Lida Loop, Mörksuggejakten och Bockstensturen).

Lycka till

mvh