CYKELKVÄLL MED FREDRIK KESSIAKOFF

CYKELKVÄLL MED FREDRIK KESSIAKOFF

Fredrik Kessiakoff, Silva och Specialized Concept Store bjuder in till en klassisk tisdagsträning i Hellas, den 15 november.

Vi ses på Specialized Concept Store, minglar lite och sen drar vi ut och kör en MTB-runda i Hellas. Innan vi ger oss ut finns det tid att träffa Fredrik och prata prylar med Silvas produktutvecklare och med personal från Specialized. Silva kommer att ha olika produkter för utlåning under cykelturen, så kom i god tid – det är först till kvarn som gäller. Det kommer även gå att lägga beställning på utvalda produkter från Silva till förmånligt pris.

Plats:
Specialized Concept Store Stockholm
Skeppsmäklargatan 33
STOCKHOLM

När:
15 november

17.30 Mingel med Fredrik, Silva och Specialized. Passa på att prata cykel, få tips och råd, kläm och känn på produkter eller bara häng i skön miljö. Specialized och Silva bjuder på enklare förtäring för att hålla energin uppe.

18.30 Vi lämnar Specialized och kör mot Hellas. Silvas produktutvecklare och personal från Specialized kommer att hänga med på turen, så det finns möjlighet att hinna prata lite cykling och belysning under tiden.

Ca 20.30 Tillbaka till Specialized Concept Store, mingel och avslut efter eget önskemål.

Anmälan:
För att vi ska ha lite koll på hur mycket förtäring vi ska fixa vill vi att du anmäler dig till hanna.lundberg@fiskars.com om du planerar att komma.

Välkommen!

// Fredrik, Silva och Specialized Concept Store

PS. Du behöver inte ha en Silva lampa, Specialized cykel eller

tävlingsambitioner – ALLA är hjärtligt välkomna!

Film med Kessiakoff som cyklar med Silva SingelTrack lampa: