Vi ska anställa 3 stycken till

Vi ska anställa 3 stycken till

Silva ska anställa och söker kompetenta personer till positionerna senior projektledare, grafisk formgivare samt en inköpare.

Senior Projektledare: I vår fortsatta expansion söker vi nu en senior projektledare med erfarenhet och kompetens att driva Silvas produktutvecklingsprojekt. I rollen som projektledare leder Du projekten från konceptfasen till dess att produkten är färdig att lanseras på våra marknader. Projekten är uppdelade i flera olika faser och olika interna och externa personer deltar i projekten vilket ställer krav på dig som projektledare att ha ett gott ordningssinne, lätt för att samarbeta och samtidigt kunna ställa krav på medarbetare och underleverantörer.
Till annonsen

Grafisk Formgivare: Vi söker nu en grafisk formgivare till vår marknadsavdelning. Silvas marknadsföring sker genom våra förpackningar, annonser, kataloger och framförallt genom web. Kommunikationen genom hemsida och sociala medier ökar varför vi söker en grafisk formgivare med kompetens inom web. Du bör ha relevant utbildning och minst 2 års erfarenhet av grafisk formgivning. Vi är övertygade om att du har ett genuint intresse för våra produkter och dess användning. Då vårt koncernspråk är engelska förutsätter vi att du behärskar detta i tal och skrift.
Till annonsen

Inköpare: Vi söker en erfaren inköpare som har kompetens och viljan att driva inköpen för att stärka Silvas framtida konkurrenskraft. I din roll hos oss kommer du vara delaktig i inköpsprocessen med att hitta nya leverantörer, förhandla med befintliga leverantörer, optimera inköp och säkerställa säkra leveranser. Du måste vara drivande, självgående och resultatorienterad i ditt agerande samt ha en god förmåga att kommunicera med kollegor och leverantörer. Som inköpare kommer Du självständigt driva förhandlingar med leverantörer vilket kräver god verksamhetsförståelse, erfarenhet av förhandlingsteknik samt god självkännedom. Vi tror att Du har en gedigen inköpserfarenhet från en internationell miljö. Våra leverantörer finns framförallt i Kina vilket innebär att resande blir en naturlig del av jobbet.
Till annonsen

För mer info. Se länk till annonserna.