Få skidorna vallade av Silvas ambassadör Team Tynell under vasaloppet

Få skidorna vallade av Silvas ambassadör Team Tynell under vasaloppet

För er som ska köra Vasaloppet i år så har Silvas ambassadör Team Tynell vallaservice på plats i Mora under Vasaloppsveckan. Bra tillfälle att få skidorna vallade av proffs.

Under Vasaloppsveckan 2012 kommer Tynell Activity erbjuda vallaservice på plats i Mora. De kommer att erbjuda  privatpersoner, grupper och företag professionell vallaservice med vallare från Team

Tynell Activity kommer att finns på plats från onsdagen den 22/2 till söndagen den 4/3 då allt avslutas med självaste Vasaloppet. Är ni intresserade av detta erbjudande så skickar ni intresseanmälan till patrik@tynellactivity.se. Ni kan också besöka deras hemsida www.tynellactivity.se för priser, vallapaket och mer information om vad som gäller vid inlämning av skidor. Självklart kan ni även komma med era skidor direkt på plats! Men vill ni vara säkra på att ni får era skidor till det datum ni önskar skicka gärna in en anmälan om ert önskemål.

PIats: I Mora hittar Tynell Activity på följande adress: Vasalidsvägen, 792 32 Mora. Gångavstånd 5-10 min från Vasaloppscentret!