H1 välkomnar Linus Hedén som ny Sales & Marketing Manager

H1 välkomnar Linus Hedén som ny Sales & Marketing Manager

H1 är inne i en expansiv fas med en tydlig tillväxtstrategi. Med rekordåret 2021 bakom oss börjar vi 2022 med att etablera ett affärsutvecklingskontor i Stockholm och med det välkomna Linus Hedén som ny Sales & Marketing Manager. Linus huvuduppdrag blir att leda affärsutvecklingsarbetet mot nya uppdragsgivare.

-Vi ser verkligen fram emot att ha Linus i laget. Vi är övertygade om att Linus breda erfarenhet i branschen kommer göra oss bättre och han blir en viktig nyckel i vår fortsatta tillväxtstrategi. Varmt välkommen Linus säger Mona Silfver COO H1

Linus tar med sig en lång och bred erfarenhet från media- och logistikbranschen, framför allt inom marknad, försäljning och kundlösningar inom både system och service. Linus har hos flertalet företag ansvarat för kundservice, både in-house och outsourcing, där Linus breda erfarenhet av uppdragsgivarens perspektiv i en outsourcing kommer att ytterligare stärka oss och våra kundrelationer.

-Det skall bli väldigt spännande att vara med på H1:s tillväxtresa och tillsammans med alla kollegor se till att leverera en kundservice i världsklass säger Linus

H1 Communication är ett nordiskt BPO-företag med europeiska samarbetspartners som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support, PKI-tjänster och svarsservice. H1 ger dina kunder ledande kundupplevelser genom fokus på kvalitet, informationssäkerhet och medarbetarvarumärket (HAPPY-filosofin). Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. H1 är ISO 9001/14001/27001 certifierad och med enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om

Marcus Lindqvist

Presskontakt CEO +46 70-252 85 63

Din partner för värdeskapande kundservice

Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 600 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 300 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå, Ronneby samt Halden i Norge.

Responda Group

Gullfossgatan 3