Gå direkt till innehåll
Stefan Ingelgård, Affärsområdeschef Technology & IT på Azets Sverige och Ellinor Collin, Partner Channel Manager på QBIS Business Systems.

Azets ingår samarbete med QBIS för att effektivisera kundernas vardag

Azets, outsourcingleverantören av ekonomi- och lönetjänster, har inlett ett nytt samarbete med QBIS Business Systems i syfte att erbjuda sina kunder en effektiv lösning vad gäller tidrapportering och projekthantering. Genom att minska timmarna i tidskrävande administration kan varje kund istället lägga mer tid på att förbättra den egna tillväxten och lönsamheten.

- Vi har valt att ingå ett partnerskap med QBIS Business Systems eftersom de erbjuder digitala lösningar som ligger i framkant av utvecklingen. Det går hand i hand med vår strategi om att erbjuda våra kunder de lösningar som ger mest värde, säger Stefan Ingelgård, Affärsområdeschef Technology & IT på Azets Sverige.

- Samarbetet med QBIS är ett naturligt steg i vår digitala utveckling och det är en mycket bra lösning för våra kunder. Vi kommer erbjuda våra kunder ett avancerat tid- och projekthanteringssystem som tillsammans med våra tjänster minskar kundernas administration, säger Stefan Ingelgård.

- Tillsammans vill vi nå ut med att det finns hjälp att få för företag som upplever att deras processer är långsamma, ineffektiva och stressfulla. QBIS tidrapportering och projekthantering ihop med Azets ekonomi- och lönetjänster är både en tidsbesparande och kostnadseffektiv lösning, säger Ellinor Collin, Partner Channel Manager på QBIS Business Systems.

Att spendera sin tid rätt och effektivisera det arbete som ofta tar onödigt lång tid är en värdering som delas av både QBIS och Azets och som i samarbetet blivit grundläggande.

- Vi ser mycket fram emot att samarbeta med Azets som delar så många av QBIS värderingar. När det dessutom är en så stor och ledande aktör inom branschen känns det som ett stort bevis på att det vi gör är bra och att vi är ett av Sveriges ledande tidrapportering- och projekthanteringssystem, säger Ellinor Collin.

För mer information kontakta

Stefan Ingelgård, Affärsområdeschef Technology & IT på Azets Sverige, tel 0705-95 81 07, stefan.ingelgard@azets.com

Ellinor Collin, Partner Channel Manager på QBIS Business Systems, tel 031-383 50 91, ellinor.collin@qbis.se

Om Azets