Gå videre til innhold

​Azets vokser internasjonalt

Baldwins, Wilkins Kennedy og Campbell Dallas, tradisjonsrike og suksessfulle virksomheter i Storbritannia, har sammen med Azets vært del av den internasjonale forretningsgruppen CogitalGroup. Hele gruppen endrer nå navn til Azets.

Blick Rothenberg, som om kort tid feirer 75 års jubileum, beholder navnet sitt i gruppen, men vil fortsatt være en del av Azets.

Navneendringen er en del av den naturlige utviklingen for Azets, og skaper store muligheter for å kunne bistå alle typer bedrifter og kunder; start-ups, små, medium og store bedrifter samt private kunder. Det gir Azets’ kunder tilgang til et bredt spekter av tjenester som kan hjelpe dem med å nå sine ambisjoner.

Sterk tilstedeværelse i Europa

Kundene hos Azets og Blick Rothenberg får flere fordeler, som blant annet inkluderer nye og bedre tjenester, økt kompetanse og et mer internasjonalt tilbud - sammen med et utrettelig fokus på den personlige oppfølgingen og servicen man alltid skal forvente fra Azets. For ansatte vil det å jobbe i Azets åpne for enda større karrieremuligheter, utvikling og en plattform for å dele kunnskap med hverandre.

Azets’ tilbud understøttes av 6.500 dyktige ansatte som jobber på tvers av kontorene våre. Den innovative utviklingen og bruken av teknologi gir grunnlag for en mer personlig og smartere tjenesteleveranse til kundene.

Klare fordeler for kundene

– Å samle våre selskaper under Azets-navnet gir klare fordeler for våre kunder, ansatte og tjenester. Det tillater oss å fokusere på det som fungerer best, samtidig som vi realiserer fordelene og potensialet som følger av å være en del av et stort selskap. Azets er allerede et etablert merkenavn, og nå kombinerer vi vår tradisjonsrike britiske arv med en moderne europeiske merkevare. Å samles under én merkevare er et steg i riktig retning for å møte endringene regnskapsbransjen står overfor, sier Dawn Marriott, CEO i Azets.

Rune Norbakk, administrerende direktør i Azets Norge, legger til:

– Denne endringen er en ren fordel for våre kunder og ansatte i Norge. Det betyr at vi beholder alt som har gjort Azets til en så sterk og suksessrik bedrift - samtidig som vi i tillegg kan tilby våre kunder og ansatte tilgang til flere tjenester, ideer og muligheter. Det skaper en sterk plattform og kundene våre får spesielt tre fordeler; personlig service, verdifull tid og penger spart, og enda bedre muligheter for å ekspandere virksomheten sin utenfor landegrensene.

Kontakt

Ved ytterligere spørsmål om saken, vennligst kontakt administrerende direktør Rune Norbakk:
Telefon: +47 913 64 430 | E-post: rune.norbakk@azets.com.

Nordic Marketing & Communication Director Helena Julusmoen: Telefon: +47 975 73 372 | E-post: helena.julusmoen@azets.com.

Vårt oppdrag er å hjelpe virksomheter med å oppnå sine ambisjoner.

Azets er et internasjonalt konsern som leverer regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester, både digitalt og lokalt. Det frigjør verdifull tid for kundene våre, slik at de kan fokusere på det de kan best.

160+ kontorer. 6,500+ ansatte. 120,000+ kunder.

Regnskap | Lønn | HR | Teknologi | Bemanning | Rådgivning

Sara Aadnesen

Pressekontakt Nordic PR and Communication Manager +47 90 600 759

En personlig opplevelse – digitalt og lokalt

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig opplevelse – både digitalt og lokalt.

190+ kontorer
8,200+ ansatte