Uusi brändi isännöintialalle – Isännöinti Luotsi erottautuu henkilökohtaisella palvelulla ja vahvalla digitaalisuudella

Yrityskaupan myötä yhdistyneiden Isännöinti Rantamäen ja Astala Isännöinnin uusi nimi on nyt Isännöinti Luotsi. Pohjoismaiden johtava ulkoistettuja talous-, palkka- ja HR-palveluita sekä isännöintipalveluita tarjoava Azets osti Astala Isännöinnin helmikuussa, jolloin se yhdistyi Azetsiin kuuluvaan Isännöinti Rantamäkeen. Isännöinti Luotsi työllistää 70 henkilöä ja sen liikevaihto on noin 8 miljoonaa euroa.

Isännöinti Luotsi haluaa olla helposti lähestyttävä ja luotettava kumppani, joka on digitaalisuuden mahdollisuuksien hyödyntämisessä alan huippu.

Nimi kuvaa osuvasti Isännöinti Luotsin toimintaa, työyhteisöä, tiimityötä, osaamista ja tehtävää. Aivan kuten isännöinninkin, luotsin tehtävä on erittäin vastuullinen ja vaativa. Samalla se on lupaus näkemyksestä ja luotettavuudesta.

”Isännöinti Luotsin nimen valinnassa olivat mukana sekä henkilöstömme että asiakkaamme. Nimessä kiteytyy tärkein tehtävämme: Johdamme, ohjaamme ja opastamme taloyhtiöitä menestymään, laatimaan ja saavuttamaan asetetut tavoitteet sekä tekemään matkaa suunnitellulla tavalla. Se heijastelee edustamaamme edelläkävijyyttä ja laatua, laajasti alalta koottua kokemusta ja sen muotoilemaa vahvaa näkemystä siitä, miten isännöintiä tulee tehdä ja taloyhtiöitä luotsata”, kertoo Isännöinti Luotsi Oy:n toimitusjohtaja Mika Laakkonen.

Luotsi tuottaa laadukasta ja henkilökohtaista isännöintipalvelua, joka auttaa asiakkaita kehittämään taloyhtiöidensä arvoa ja asumisviihtyisyyttä. Se palvelee taloyhtiöitä saavutettavasti moderneja kohtaamispintoja hyödyntäen, mikä näkyy ensiluokkaisena palveluna: "Asiakastyytyväisyystuloksemme ja tavoitettavuutemme onkin huippuluokkaa", Laakkonen jatkaa.

”Isännöinti Luotsin nimessä kaikuvat kokemus, vahva substanssiosaaminen ja sitoutuminen kehittämään taloyhtiön ja sen sijoitusten arvoa asiakkaan tarve edellä. Haluamme tuottaa asiakkaillemme palvelua, jollaista itsekin haluaisimme saada ja hoitaa taloyhtiöitä kuin omaamme. Tavoitteenamme on olla isännöintialan halutuin työpaikka ja toimia suunnannäyttäjänä siinä, miten isännöintiä tulee tehdä ja taloyhtiöitä johtaa. Olipa sitten kyse vanhojen taloyhtiöiden laajoista peruskorjaushankkeista tai muista isännöintitehtävistä, ne ovat Isännöinti Luotsilla turvallisissa käsissä”, Laakkonen kommentoi.

Luotsilla on vahva jalansija Helsingin isännöintimarkkinassa. Se haluaa jatkossakin olla paras kumppani palvelun laatua arvostaville taloyhtiöille pk-seudulla.

Isännöinti Luotsi -nimi otetaan Rantamäen osalta käyttöön 4.4.2022 alkaen ja Astalan osalta fuusion yhteydessä 1.10.2022. Rantamäki on Azetsin tämänhetkinen isännöintibrändi.

Lisätiedot:

Mika Laakkonen
toimitusjohtaja, Isännöinti Luotsi Oy
mika.laakkonen@isannointiluotsi.fi

Isännöinti Luotsi

Isännöinti Luotsi tarjoaa isännöintipalveluita pk-seudulla sijaitseville, palvelun laatua arvostaville taloyhtiöille. Tuotamme kaikki isännöinnin palvelut oman henkilöstön voimin saman katon alta. Poikkeuksellinen toimintamalli varmistaa asumisen sujuvuuden ja taloyhtiön arvon kehittymisen. Haluamme tarjota isännöintiä, jollaista itsekin haluaisimme saada. Luotsin asiakkaita palvelee 70 asiantuntijaa ja liikevaihto on 8 miljoonaa euroa. www.isannointiluotsi.fi

Mika Laakkonen

Toimitusjohtaja 010 207 5310