Cogital Group on nyt Azets

Cogital Group tarjoaa talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja. Azets on konsernin suurin brändi, ja brändiuudistuksen myötä Cogital Groupin nimeksi tulee Azets.

Cogital Group -konserniin kuuluvat esimerkiksi tunnetut brittiyritykset Baldwins, Wilkins Kennedy ja Campbell Dallas. Kaikki nämä tunnetaan jatkossa Azets-nimellä. Kohta 75-vuotias perinteikäs liiketoiminnan palveluja tuottava Blick Rothenberg jatkaa niin ikään osana Azets-konsernia, mutta vanhalla nimellään.

Brändiuudistus on luonnollinen osa Azetsin liiketoiminnan kehittämistä. Sen myötä Azetsista tulee palvelukumppani, joka pystyy tarjoamaan talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluita sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja asiakkaiden toimialasta ja kokoluokasta riippumatta. Näin erilaiset asiakkaat pääsevät kansainvälisesti hyödyntämään perinteisesti isommille yrityksille suunnattua palveluvalikoimaa.

Vahva toimija Euroopassa ja Isossa-Britanniassa

Azetsin ja Blick Rothenbergin asiakkaat saavat uudistuksessa synergiaetuja, kuten mahdollisuuden käyttää uusia kansainvälisiä palveluja ja osaamista säilyttäen kuitenkin henkilökohtaisen palvelun paikallisesti. Azets-konsernin työntekijöille uudistus tarkoittaa entistä monipuolisempia urakehitysnäkymiä sekä mahdollisuuksia osaamisen ja parhaiden käytäntöjen jakamiseen.

Azetsilla työskentelee 6 500 ammattilaista Euroopassa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiö käyttää uusimpia teknologiaratkaisuja, jotka mahdollistavat tehokkaat mutta henkilökohtaiset palvelut Azetsin asiakkaille.

Azets-konsernin toimitusjohtajan Dawn Marriottin mukaan liiketoiminnan yhdistäminen Azets-nimen alle tuottaa selviä etuja niin asiakkaille, henkilöstölle kuin liiketoiminnalle.

- Näin säilytämme sen, mikä toimii hyvin ja samalla hyödynnämme yhtenä yrityksenä toimimisesta syntyvät edut ja mahdollisuudet. Meillä on vahva osaaminen asiantuntijapalvelujen kehittämisestä ja johtamisesta, ja Azets-nimessä yhdistyy sekä pitkä historiamme Isossa-Britanniassa että moderni eurooppalainen brändi. Toiminnan yhdistäminen yhden brändin alle vastaa toimialan muuttuviin tarpeisiin ja on aina ollut suunnitelmamme. Se on myös linjassa viimeaikaisen pandemian aiheuttaman muutoksen kiihtymisen kanssa, Marriott toteaa.

Azets Suomen toimitusjohtaja Ulla Nikkanen jatkaa:

- Muutos on Suomen asiakkaillemme ja henkilöstöllemme ainoastaan positiivinen asia. Uudistus tarkoittaa, että pidämme kiinni Azetsin nykyisistä palveluista ja vahvuuksista, mutta niiden lisäksi voimme tarjota asiakkaillemme ja henkilöstöllemme uusia ratkaisuja ja mahdollisuuksia. Tämä luo meille entistäkin vahvemman pohjan auttaa eri puolella Suomea sijaitsevia asiakkaitamme kasvamaan ja menestymään.

Lisätiedot:

ulla.nikkanen@azets.com

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa. www.azets.fi