Telavox – Nordens enda UCaaS-ledare enligt Forresters nya rapport

Telavox – Nordens enda UCaaS-ledare enligt Forresters nya rapport

Telavox kan stolt meddela att vi är med i Forresters rapport, The Unified Communications As A Service Landscape, som den enda UCaaS-leverantören i Norden.

Att vara med i rapporten betyder mycket, då Telavox uppmärksammas för vår innovation och erfarenhet inom branschen. Denna rapport gör det enkelt för potentiella kunder att se vad vi erbjuder som en av de främsta UCaaS-leverantörerna på marknaden.

Forrester är ett välkänt forsknings- och rådgivningsföretag med fokus på techsektorn. Studien publiceras ger en översikt av 23 leverantörer på UCaaS-marknaden och deras erbjudanden. Syftet med rapporten är att få organisationer att göra ett informerat val av den leverantör som passar dem bäst.

Telavox VD, Viktor Karlsson, kommenterar vår medverkan:

“Vi är superglada över att vara med i Forresters rapport. Som den enda nordiska UCaaS-leverantören i studien är ett stort erkännande som speglar vårt fokus på att erbjuda företag marknadens bästa lösning för företagskommunikation. Vi ser fram emot att fortsätta leverera en exceptionella UCaaS-plattform till våra kunder.”

Viktor Karlsson, VD på Telavox.

Läs rapporten här.

För mer information om Forrester, besök deras hemsida.

Läs mer: Vad är UCaaS?