Bank Hotel är nummer 1 på Tripadvisor

BANK HOTEL NR. 1 PÅ TRIPADVISOR

Bank Hotel är enligt världens största reseplattform Tripadvisor just nu nummer 1 på listan över bästa hotell i Stockholm med toppbetyget 5 av 5. Placeringen och betyget baseras på hotellgästers omdömen och recensioner efter sin vistelse på hotellet.

Bank Hotel i Stockholm intog under våren första platsen på listan över bästa hotell Stockholm. Listan utgörs av inte mindre än 161 hotell. Inte nog med den fina placeringen så uppnår hotellet även det bästa kundbetyget med 5 av 5, som nu gör att vi uppfyller alla kriterier på reseplattformens lista för hotell.

”Alla kollegor i varje avdelning hos oss på Bank Hotel har spelat stor roll och har varit avgörande för vår framgång på vägen att bli det bästa hotellet i Stockholm. Tack vare alla underbara och stolta Bank-ambassadörer som älskar att överträffa våra gästers förväntningar med personlig och genuin service har Bank Hotel lyckats sticka ut från mängden. Hela teamet bestående av dedikerade och engagerade individer har gjort vår anrika byggnad till det självklara valet av hotell i Stockholm” Steffen Sander, Hotellchef

Kom och upplev Stockholms bästa hotell. Just nu kan du ta del av den tillfälliga hotelldealen Bank Summer som gäller för våra rum Elegant Classic till det förmånliga priset om 1.990 kr per natt. Erbjudandet gäller för upp till två gäster, vår härliga frukost ingår, plus 500 kr att spendera i restaurang och barer samt även en sen utcheckning till 14.00.

Tusen tack till våra fantastiska gäster som vill komma och uppleva Bank Hotel med oss och även ett stort tack till vårt dedikerade Bank-team!

Läs alla Tripadvisor-recensioner och omdömen HÄR

PRESS

Linda Nordlund, Marknadschef Stureplansgruppen,linda.nordlund@stureplansgruppen.se, +46 70 438 84 84