MALMSKILLNADSGATANS NYA TILLSKOTT, TAKBAREN SPAZIO

MALMSKILLNADSGATANS NYA TILLSKOTT, TAKBAREN SPAZIO

12 våningar upp på Malmskillnadsgatan 38B har Spesso och Tetto fått en granne, takbaren och eventytan Spazio.

Malmskillnadsgatan får ytterligare ett tillskott till sin redan imponerande barscen med nyöppningen Spazio, en ny takbar och eventyta belägen tolv våningar upp på Malmskillnadsgatan 38B. Spazio ansluter sig till de populära Spesso och Tetto, och erbjuder en unik 360-graders utsikt över staden.

Spazio är en förlängning av Tetto som även erbjuder en panoramisk utsikt, perfekt för sommarens mest minnesvärda event. Här kan företag och privatpersoner arrangera mingelevent, after works och andra sammankomster med en fantastisk vy över Stockholm. Baren har kapacitet för 80 sittande gäster, med en blandning av bekväma soffor och fåtöljer.

Menyn på Spazio inkluderar alltid härliga drinkar, snacks och utsökta viner. Vid speciella event kan tilltugg och mindre rätter skräddarsys efter önskemål.

Namnet Spazio betyder plats och är precis som Spesso och Tetto italienska namn. Tetto öppnade 2021 i anslutning till populära Spesso med vision att skapa en lummig miljö där Capri möter New York fast mitt i Stockholm. En vision de har levererat sommar efter sommar, nu fördubblas Tetto och visionen kan ta nya höjder.

Spazio, beläget på Malmskillnadsgatan 38B, håller öppet från kl. 16.00 till 22.00 varje tisdag till lördag. Du når entrén via Tetto.