Nordic Choice Hotels i samarbete med Royal Caribbean

Nordic Choice Hotels i samarbete med Royal Caribbean

Skandinavers lust att ge sig ut på en kryssning till sydligare breddgrader har aldrig varit större. Från och med idag tjänar därför medlemmar i Nordic Choice Club bonuspoäng på sina kommande kryssningar med Royal Caribbean och får ta del av unika erbjudanden från företaget.

Nordic Choice Hotels medlemsklubb har ingått ett samarbete med kryssningsbolaget Royal Caribbean International. Som medlem i Nordic Choice Club får medlemmar nu 15 000 bonuspoäng när de bokar en kryssning hos företaget.

- Att vara medlem i Nordic Choice Club ska ge ett mervärde för våra medlemmar. Få saker ökar livskvaliteten så mycket som att i kallaste januari kasta loss, uppleva Karibien, solen stränderna och "för besväret" få 15 000 bonuspoäng insatta på sitt konto. Vi är väldigt glada över detta samarbete och är övertygade om att detta är någonting som våra medlemmar kommer få mycket glädje av, säger Nicolay Corneliussen Head of CRM & Loyalty på Nordic Choice Hotels.

- Vi är glada över att få möjligheten att presentera våra fantastiska kryssningar för Nordic Choice Club-medlemmar. Vi hoppas att många nu ska få upp ögonen för den unika och omväxlande semesterformen som en kryssning är, säger Ellen Stebekk Head of Marketing & PR, RCCL.

Nordic Choice Clubs medlemmar kommer framöver också att få unika erbjudanden från Royal Caribbean. Medlemmar som vill tjäna bonuspoäng på sina kryssningar bokar sina resor på Royal Caribbeans hemsida och uppger där sitt medlemsnummer i Nordic Choice Club.

För mer information kontakta:
Mie Skau Vedeler, Nordic Choice Club, tfn: +47 900 34783

Royal Caribbean är en av världens största kryssningsarrangör med mer än 270 destinationer i över 70 länder.

Nordic Choice Club är en av Nordens största och mest populära bonusprogram. Medlemmarna får medlemsfördelar och tjänar bonuspoäng genom olika samarbetspartners och på alla hotell inom Nordic Choice Hotels. Bonuspoängen kan sedan användas på hotellen för övernattning och restaurangbesök, gåvokort till välgörenhetsorganisationer och biluthyrning.

Nordic Choice Hotels är en av Nordens största hotellkoncerner med 190 hotell och 13 000 anställda i Skandinavien och Baltikum. Företaget marknadsför kedjorna Comfort, Quality Hotel och Clarion Hotel, samt 20 fristående hotell. Samtliga hotell är miljöcertifierade enligt ISO 14001.