Nordic Choice Club firar 1 miljon medlemmar med stor tävling

Nordic Choice Club firar 1 miljon medlemmar med stor tävling

Bo på hotell varje helg i ett år! Alla kan delta i tävlingen om att vinna 1 miljon bonuspoäng i Nordic Choice Club. Detta motsvarar upp till 100 övernattningar på Nordic Choice hotell.

- Vi firar en miljon medlemmar med tidernas tävling! Vi vill bjuda in både existerande och nya medlemmar att delta och fira, säger Nicolay Corneliussen, Program Manager för Nordic Choice Club.

Bonuspoängen kan användas på alla Nordic Choice-hotell och fördelas efter önskemål. Tävlingen startar idag och varar i tre veckor. Du deltar i tävlingen genom att spela vårt digitala spel. Målet är att skaffa sig så många hotelldörrar som möjligt, varje dörr är ett steg närmare vinst.

Under hela perioden dras det dagsvinnare som får 10 000 bonuspoäng. Vinnarna dras från Nordic Choice Clubs medlemmar.

-När vi växer ska det firas och det ska komma våra gäster till godo. Vi är därför jätteglada att kunna ge bort övernattningar på våra hotell till lyckosamma vinnare. Ta en helg på japanskt spa i Stockholm, besök Vilnius och Riga, njut på fjället eller vid sjön, vi har nåt för alla, säger Ingvild Elise Larner, direktör för Guest Relations inom Nordic Choice Hotels.

Du hittar mer information om tävlingen på Nordic Choice Hotels Facebook-sida och på http://miljonen.nordicchoicegames.se/

Nordic Choice Club är Nordic Choice Hotels lojalitetsprogram och är ett av Nordens största och mest populära förmåns- och bonusprogram med över en miljon medlemmar. Nordic Choice Club-medlemmarna får förmåner och tjänar bonuspoäng på alla våra hotell och genom olika samarbetspartners. Bonuspoängen kan användas på våra hotell till övernattning och restaurangbesök.

För mer information kontakta:
Nicolay Corneliussen, Program Manager för Nordic Choice Club
E-post: nicolay.corneliussen@choice.no, tfn: +47 922 15 057

Nordic Choice Hotels är Nordens största hotellkedja med 171 hotell och 12 000 anställda i Skandinavien och Baltikum. Företaget marknadsför kedjorna Comfort, Quality Hotels, Quality Resort, Clarion Collection och Clarion, samt 10 fristående hotell inom Nordic Hotels & Resorts. Samtliga hotell är miljöcertifierade enligt ISO 14001.