Klockan 12.00: Presentation av "En bättre plan för svensk infrastruktur"

Klockan 12.00: Presentation av "En bättre plan för svensk infrastruktur"

Klockan 12:00 i dag presenterar Stockholms Handelskammare "En bättre plan för svensk infrastruktur" och föreslår ett stort antal förändringar i nationell plan.

Klockan 12.00 i dag genomför Carl Bergkvist, näringspolitisk expert, en digital presentation av planen och hur det går att skapa 250 miljarder större nyttor genom andra prioriteringar som kommer större delar av landet till nytta.

Sändningen går att följa på Stockholms Handelskammares Youtubekanal.

Övergripande skriftlig beskrivning av planens innehåll finns och nedladdningsbar PDF av planen går att hitta här.

Stockholms Handelskammare är en oberoende näringslivsorganisation som drivs på uppdrag av våra medlemsföretag. Vi är politiskt obundna och agerar utan vinstintresse för att främja en välmående huvudstadsregion.

Läs mer om Stockholms Handelskammare: www.stockholmshandelskammare.se