Information med anledning av GDPR

Du får det här mailet för att du har varit i kontakt med oss på Stockholms Handelskammare och vi vill upplysa dig om att du finns i våra register.

Du är viktig för oss. Vi vill att du ska känna dig trygg i att vi hanterar dina personliga uppgifter på ett ansvarfullt sätt, oavsett i vilket syfte du har kommit i kontakt med oss. I vår integritetspolicy hittar du övergripande information om hur vi hanterar personuppgifter enligt gällande lagstiftning och särskilt med hänvisning till GDPR, General Data Protection Regulation som träder i kraft den 25 maj 2018.

Du kan läsa hela vår integritetspolicy här. Om du vill fortsätta få information / pressmeddelanden / inbjudningar från oss behöver du inte göra någonting.

Du kan när som helst avregistrera dig från inbjudningar till våra kommande evenemang och andra brev från oss. Om du har vidare frågor, kontakta gdpr@chamber.se