Music Summer på Hesselby Slott

Nu lanseras Music Summer på Hesselby Slott

Musiksatsningen på Hesselby Slott - Sveriges musikslott fortsätter. Under sommaren kommer det att bli allsång på slottsterrassen och flera andra musikkvällar på slottet.

-På Hesselby Slott ska musiken flöda och vara en naturlig del i hotellupplevelsen. Vi har under våren startat upp Music Staycations med olika artister och i sommar kommer det att bli allsång varje onsdag på slottsterrassen samt att flera andra artister kommer att underhålla våra gäster under sommarkvällarna, säger Victoria Larsson, Destinations Direktör på Hesselby Slott.

Under perioden vecka 26 till och med vecka 31 kommer Hesselby Slott fyllas av en blandning av allsång, folkliga toner och överraskningar. Music Summer är en hotellupplevelse med livemusik, grillmiddag och övernattning.

Här är sommarens spelschema:
Vecka 26

Vecka 31
3 aug Allsång och grill på slottsterrassen

Boka här:

Med reservation för eventuella ändringar.

Hesselby Slott är Sveriges musikslott. Här finns hotellrum designade av svenska artister och en hotell- och slottsmiljö som är inspirerad av musik och musikhistoria.

Hesselby Slott ingår i Stockholm Meeting Selection som driver flera hotell, slott och restauranger:
Ulfsunda Slott i Bromma
Åkeshofs Slott och Restaurang Råkoko i Bromma