Städbranschen Sverige har mycket på gång under våren och hösten, läs mer i detalj om vad som kommer att hända

Städbranschen Sverige har mycket på gång under våren och hösten och du kan läsa mer i detalj här nedan vad som kommer hända.

Januari

Inom fokusområde Golv & Ytskikt kommer Mårten Widborg och hans suppleant Lars-Åke Lidén starta ett spännande golvprojekt – tester av ytdesinfektion, tillsammans med olika golvtillverkare och hur det kan påverka ytskiktet. Start sker nu i januari och ni kommer få ta del av mer information och dokumentation kring projektet.

Mars

Vi startar med Svenska Skidspelen i Falun 15-17 mars i Falun där vi sköter all kvalitetssäkring av städ till FIS World Cup Svenska Skidspelen.

Vi kommer också finnas med på olika kundträffar, frukostmöten och har en utställningsplats i Lugnets sporthall. Precis som förra året kommer vi dela ut gratisbiljetter till våra medlemmar, för er som känner sig sugna på att delta på detta event.

Städbranschen Sverige erhåller 25 endags entrébiljetter till fredag- och lördagstävlingarna.

Städbranschen Sverige erhåller 25 läktarbiljetter till fredagstävlingarna (läktarplats B) Städbranschen Sverige erhåller 10 biljetter till företagsfrukost till fredag. Återkom asap om det är något som verkar intressant för er verksamhet. Ett roligt företagsevent kanske?

Maj

30-31 maj kommer vi ha ett extra festligt årsmöte med föreläsningar och lunch under dagen och en branschmiddag på kvällen. Vi kommer hålla till på Profil hotell Plaza i Halmstad. Boka in det i kalendern, vi återkommer inom kort med mer detaljinformation.

September

Den 12-13 september kommer för andra året i rad nätverksträffen stora städchefsdagen äga rum. Denna gång blir det enligt önskemål 1,5 dag med övernattning oh middag. Läs mer här nedan. Boka in detta i kalender.

November

Clean & Facility 12-13 november på Kistamässan. Vi finns på plats båda dagarna och medverkar också i en del drop-in-seminarier.