Ski In i Trysil i helgen

Ski In i Trysil i helgen

Til helga blir det offisiell åpningshelg i Trysil med Ski In. Det forventes opp til 5.000 besøkende til Trysil denne helga.

- Vi har aldri hatt et bedre skitilbud på en Ski In-helg enn vi har i år, derfor venter vi dobbelt så mange besøkende i år som i fjor, sier Mats Åkesson, arrangementsansvarlig i Trysilfjellet Alpin AS.
- I tillegg har vi fått spredd nyheten om Ski In via sosiale medier som Facebook og Twitter, sier han. Trysil har over 25.000 tilhengere på sin Facebook-side, og Åkesson tror mange av disse kommer til Trysil til helga.

På Ski In får gjestene testet årets ski- og snowboardnyheter, delta i konkurranser og afterski med live musikk.
- Örebro Allstars spiller fredag og lørdag på Laaven, og i tillegg skjer det mye på de andre utestedene, som for eksempel trubadur på Skipub'n, sier Mats Åkesson.

Her er helgas program:

Fredag 13. november
15:30-17:30 Afterski på Laaven med Örebro Allstars. Det er også afterski på Ski-Pub´n.

Lørdag 14. november
09:00: Test ski- og brettnyheter. Om lag 20 leverandører vil være i bakken.
13:00: Railoppvisning av Thirtytwo Snowboardteam (med bl. a. Pål Brekka, Julian Karlsen, Andreas Møgster og Simen Neraker)
14:00: Railkonkurranse - alle kan være med
15:30: Afterski (live) på Laaven med Örebro Allstars. Det er også afterski på Ski-Pub'n

Søndag 15. november
9:00-15:30: Test ski- og brettnyheter. Om lag 20 leverandører vil være i bakken.
11:00 Konkurranse. Hvem hopper lengst med slalåmsko på beina? Premieutdeling på Laaven 15:30.

Foto viser Mats Åkesson. Foto: Audi Heldaas, Trysilfjellet Alpin AS. Flere bilder på www.flickr.com/trysil

For mer informasjon, kontakt
Aud Ingebjørg Heldaas
Informasjonsansvarlig, Trysilfjellet Alpin AS
Tlf dir (+47) 62 45 20 70 Mob (+47) 992 80 076
e-post: audi.heldaas@skistar.com
www.skistar.com

For nedlasting av bilder til bruk i omtale av Trysil, gå til www.flickr.com/photos/trysil . Husk å oppgi fotografens navn ved bruk av bildene.

Åsa Bergendorf

Presskontakt Marknads- & kommunikationschef +46 10 810 96 26