De nominerade till Engagement Award 2021 är...

Engagement Awards 2021

Om Engagement Awards 2021

Engagement Awards är en nystiftad utmärkelse som går till företag, organisationer, team och människor som satt engagemang och välmående högst på agendan och som bevisligen lyckats väl med sina ambitioner och satsningar. Utmärkelsen finns till för att uppmärksamma extraordinära arbetsplatser och människorna som dagligen bygger dess kultur.

Genom att rikta strålkastarljuset på dessa organisationer och människor har denna award som syfte att inte bara hylla, utan också inspirera fler att göra samma sak. Mot denna bakgrund lyfter &frankly fram förebilder inom Engagemang fördelat mellan 3 olika kategorier:

• Årets Engagemangsförebild: Det här priset går till en organisation som har gjort ett enastående arbete för att driva medarbetarengagemanget – och som bevisligen lyckats i sina föresatser.
  • Årets Engagemangsledare: Det här priset går till en individ som har visat passion och entusiasm för att driva och leverera ett högt engagemang i sin organisation.
  • Årets Engagemangsnykomling: Det här priset går till en organisation som har satt engagemang högt på agendan och med en rivstart på sin engagemangsstrategi har uppnått en hög aktivitetsnivå, något som kunnat mätas genom implementering av &frankly till syfte att stötta och mäta sitt engagemangsarbete.

Se vilka företag och individer som är nominerade till Engagement Award 2021

Kristofer Sandberg

Presskontakt Content Marketing Manager Content, PR och intervjuförfrågningar 0046 73 9134146 Connecta gärna på LinkedIn