Modexa - Renovering medan livet pågår!

Modexa - Renovering medan livet pågår!

Modexas Koncernchef, Torgny Hellberg kan idag stolt presentera!

I mer än fem år har vi på Modexa jobbat med att utveckla det totalkoncept vi nu lanserar. Det handlar om att föra in ett mer industriellt sätt att tänka i byggbranschen.

Industrin har effektiviserats enormt de senaste decennierna medan byggbranschen i princip har stått och stampat. Den andra sidan av myntet är att medvetet och kraftfullt lyfta in dialog och mjuka frågor i projekten. Att renovera stora bostadsbestånd är i första hand inte ett tekniskt projekt – det är ett socialt och medmänskligt projekt!

Varsam renovering med kvarboende hyresgäster, Vi kallar det Renovering medan livet pågår!

Gå in på www.modexa.se och läs mer.

Under rubriken Modexametoden på vår hemsida hittar du en animerad film som beskriver vad det handlar om.