Nyheter från Rydbergs – två favoritsåser och het kebabröra!

Höstens nyheter från Rydbergs

Det händer mycket spännande ute i butik i början av september. Vecka 36 lanserar Rydbergs två nya favoritsåser – och en ny röra!

Först ut har vi Green Goddess som gör comeback! Detta är en fräsch sås med avokado och lime som snabbt blev en favorit hos många när den lanserades våren 2020. Green Goddess passar lika bra till sallad, som till kyckling och fisk eller vegetariska alternativ. Såsen är växtbaserad vilket innebär att den varken innehåller mejeriprodukter eller ägg och därmed passar de flesta runt bordet.

Rydbergs Green Goddess säljs i flaska om 250ml och finns i butik från v.36.

Den andra såsen vi lanserar är en av våra mest omtyckta såser som nu kommer i en större förpackning om 450ml – nämligen Rydbergs Vit Kebabsås. Den passar perfekt till alltifrån kebab och falafel till sallad, grillat eller varför inte som dipp?

Rydbergs Vit Kebabsås 450ml finns i butik från v.36.

Höstens tredje nyhet är Het Kebabröra med svenskt nötkött, krispig vitkål och hetta från chili. Röran är perfekt för dig som snabbt vill göra en kebabrulle eller en god kebabmacka – och den passar också utmärkt som tillbehör till sallad, pommes eller pasta!

Rydbergs Kebabröra finns i butik från v.36 och säljs i bägare om 175g.