Erik Olssons mäklare nu certifierade med märkningen Trygg Mäklare av Mäklarkoll

Erik Olsson Fastighetsförmedling ansluter sig till Trygg Mäklare

På Erik Olsson Fastighetsförmedling är vi måna om att vara ett innovativt mäklarföretag med kundnyttan i fokus. Därför är vi stolta över att vi har fått kvalitetsmärkningen Trygg Mäklare för våra mäklare i hela Sverige. Vi är en av få fastighetsförmedlingar hittills som har klarat alla de högt ställda krav som märkningen kräver. Vi ser certifieringen som en bekräftelse på att våra mäklare kompletterar Erik Olsson –metoden som vi mäklar enligt med ett individuellt arbete som ger våra köpare trygga och bra bostadsaffärer säger Erik Olsson, grundare av Erik Olsson Fastighetsförmedling.

Certifieringen Trygg Mäklare delas ut och kontrolleras av Mäklarkoll, Sveriges största, oberoende och ledande jämförelsesajt av mäklare.

Om Trygg Mäklare och Mäklarkoll
Mäklarkoll.se ligger bakom initiativet Trygg Mäklare, där syftet är att skapa en mer transparent bostadsmarknad med tydliga regler och krav. Läs mer på www.tryggmaklare.se

Mäklarkoll är ett fristående och oberoende svenskt aktiebolag. Deras vision är att göra marknaden för mäklartjänster transparent, och göra säljprocessen till en trygg och positiv upplevelse för dig som ska sälja din bostad.

Besök Mäklarkolls hemsida här: www.maklarkoll.se