SkiStar Hemsedal garanterer fine snøforhold helt frem til siste skidag tirsdag 1. mai. Foto Ola Matsson.

Hemsedal Winter Finale runder av sesongen med ski og konserter

En fantastisk skisesong går mot slutten. Tirsdag 1. mai er siste skidag, men før den tid kommer både Julie Bergan og Morten Abel til fjells for Hemsedal Winter Finale og sesongens aller siste skihelg.

Hemsedal har holdt åpent hver dag fra 24. november, men tirsdag 1. mai klokken 16.30 er det kroken på døra for denne gang. Da kan Hemsedal se tilbake på en usedvanlig god vinter, både snø- og besøksmessig. Men først skal det feires med skikjøring i vårslush, konserter og arrangement under Hemsedal Winter Finale 27. april - 1. mai. Blant årets artister finner vi Julie Bergan, Morten Abel, dj Simon Jayson, DJ Moss, Duo Jag m.fl. Det blir også The Bang Slalom i regi av Mikkel Bang, og ekstra fuktig moro med årets nyhet Hemsedal Splash poolrace.

Det føles litt trist å stenge anlegget når vi fortsatt har så fine snøforhold, sier Martin Letzter, daglig leder i SkiStar Hemsedal. Vintersesongen har gitt oss rekordstort snøfall, og vi kunne fint ha holdt åpent noen uker til, men vi merker at mange vintergjester nå flytter fokus til mer sommerlige aktiviteter. Det har vi forståelse for. Men før vi stenger, skal det feires, skikkelig! Det blir konserter og arrangement, også er det jo tradisjon å ta seg helt ut på vårslushen, slik at avslutningshelga kjennes i beina til lenge etter 1. mai, avslutter Letzter.

Program Hemsedal Winter Finale

Fredag 27. april
09.00-16.30: Åpent skianlegg.
14.00: DJ John på Skistua
15.00: Peter Simson Band på Skistua
15.00-21.00: Afterski på Stavkroa
16.00: Duo Jag Skistua
19.00-21.30: Magisk aften på O'Learys med magiker og entertainer Jakob Ljungkvist.
22.00: Julie Bergan på Stavkroa Nightclub.

Lørdag 28. april
09.00-16.30: Åpent skianlegg.
10.00-16.00: The Bang Slalom snowboard i Roni.
12.00-14.00: Hemsedal Splash poolrace ved Fjellkafeen.
14.00: DJ John på Skistua
15.00: Peter Simson Band på Skistua
15.00: Afterski på Stavkroa
16.00: Duo Jag Skistua
17.00: Morten Abel på Skistua (SkiPass for lørdag gir fri inngang til konsertene på Skistua)
22.00: Bubbles & Brunch og Club take over m/Simon Jayson på Stavkroa Nightclub.

Søndag 29. april - tirsdag 1. mai
09.00-16.30: Åpent skianlegg hver dag frem til og med 1. mai.

Pressekontakt Åpen fra 2. desember 2024 til 1. mai 2025 For andre tider på året utenfor kontortid, vennligst kontakt SkiStars kundeservice på +47 624 50 000 +46 10 810 96 26