Anna Gullstrand fra Mentimeter blir nytt styremedlem i Simployer.

Mentimeter-topp inn i styret i Simployer

Simployer utnevner Anna Gullstrand fra Mentimeter som nytt styremedlem.

Anna Gullstrand har 18 års erfaring med digital transformasjon, bedriftskultur og selskapsledelse. Siden 2020 har hun hatt stillingen som Chief People & Culture Officer i Mentimeter, et av Nordens mest vellykkede SaaS-selskaper. Tidligere har hun vært administrerende direktør og etablert selskaper i både Sverige og Finland. Anna er ekspert innen ledelsesutvikling, gruppeutvikling og kulturell transformasjon og er også forfatter av boken “Facilitera!”, som ble Årets HR-bok i Sverige i 2020.

- Arbeidsgivere som best utnytter potensialet hos sine ansatte, er fremtidens vinnere. Simployer er unike ved å tilby digitale verktøy med integrert ekspertkunnskap for HR-ledere og moderne organisasjoner. Jeg ser frem til å bidra til selskapets fortsatte vekst og utvidelse, understreker Gullstrand.

Vigleik Takle er administrerende direktør i Simployer. Han er overbevist om at Anna tar med seg relevant kompetanse og erfaring inn i styret som vil komme Simployer til gode:

- Vi er veldig glade for å ønske Anna Gullstrand velkommen som nytt styremedlem i Simployer. Hun bringer med seg god forståelse for markedet, SaaS og internasjonalisering i tillegg til at hun har god HR-erfaring. Jeg er overbevist om at hun vil tilføre verdifull innsikt og erfaring til Simployer i en viktig fase av vår vekstreise, sier Takle.

Simployer er en ledende aktør i det skandinaviske HR-markedet, og leverer en unik kombinasjon av HR-teknologi og ekspertise skreddersydd for lokale markeder. Simployer er det foretrukne valget for mer enn 15 000 kunder, med over 1,2 millioner brukere. Vi er 350 ansatte i Sverige, Norge, Danmark og Polen, og hjelper kunder med å inspirere, engasjere, administrere og utvikle arbeidsstyrken deres. Det er mennesker som får virksomheter til å vokse. Sammen med våre kunder er vår visjon å utløse det fulle potensialet i mennesker.

Simployer er en ledende aktør i det skandinaviske HR-markedet, og leverer en unik kombinasjon av HR-teknologi og ekspertise skreddersydd for lokale markeder. Simployer er det foretrukne valget for mer enn 15 000 kunder, med over 1,2 millioner brukere. Vi er 370 ansatte i Sverige, Norge, Danmark og Polen, og hjelper kunder med å inspirere, engasjere, administrere og utvikle arbeidsstyrken deres. Det er mennesker som får virksomheter til å vokse. Sammen med våre kunder er vår visjon å utløse det fulle potensialet i mennesker.

Lise Gro Andersen

Pressekontakt Content Manager content, artikler, pressemeldinger 48200990 Simployer Norge