Bokhandlarforeningas forfattarstipend til Martin Ingebrigtsen og Dordi Strøm

Bokhandlarforeningas forfattarstipend til Martin Ingebrigtsen og Dordi Strøm

Martin Ingebrigtsen og Dordi Strøm får Bokhandlarforeningas forfattarstipend på høvesvis 200 000 og 60 000 kroner. Prisane vart delt ut på Lillehammer litteraturfestival onsdag ettermiddag.

Frå grunngjevinga til juryen:

"Martin Ingebrigtsens innfall er så vilt kreative, samtidig som han har et uomtvistelig talent for å skape vellykkede poetiske bilder og setninger som får det til å søkke i leseren."

"Men ikke bare henne; mangt og mye får en stemme i Dordi Strøms særpregete univers; det er nesten som skogen selv snakker til leseren gjennom forfatterens nøyaktige og kunnskapsrike naturskildringer. Språket er kortfattet, konkret og uhyre sanselig. Allikevel er Odel en avansert roman, og det skyldes at den ikke bryr seg stort om konvensjonelle fortellergrep. Handlingen flyter fritt i tid og rom,- fortellerperspektivet kan til og med forandre seg midt i en setning."

Martin Ingebrigtsen (f. 1984) er frå Trondheim. Han debuterte i 2018 med diktboka Riv av seg ansiktet. Kritikarane kalla boka ein «djerv debut», ein «oppsiktsvekkende fin debut» og ein «moden og formbevisst debut» og skreiv at uttrykket hans var «følsomt og stilsikkert». I 2023 kom Bukk & sigd.

Dordi Strøm (f. 1971) er scenograf, kostymedesignar og forfattar. Ho er oppvaksen i Trøndelag og bur i Oslo. Ho debuterte i 2021 med romanen Flog. Romanen Odel kom i 2023. For denne fekk ho Lyttaranes romanpris (NRK).

Karin Helgøy

Kommunikasjonssjef 97019865