JYSK, størst på hagemøbler i Norge - også i 2020

JYSK, størst på hagemøbler i Norge - også i 2020

JYSK ER KLAR TIL Å LEVERE PRODUKTER TIL ÅRETS HAGEFEST!

Den skandinaviske vinteren begynner å gå mot slutten. Fra slutten av februar kommer JYSK sine snart 100 butikker i Norge og JYSK.no til å bugne av hagemøbler, putebokser og koselig belysning til våren og sommeren 2020.

I vårt brede sortiment finner du alt til å skape den perfekte hagefesten for familie og venner. Du vil finne alt fra loungesett og solsenger til parasoller og blomsterkasser. Enten du skal lyse opp lange sommerkvelder med solcellelamper og lanterner eller ta en velfortjent hvil i en hengekøye, har JYSK et godt tilbud til alle behov og prisklasse.

KONTAKT OSS FOR HØYOPPLØSLIGE BILDER

I den vedlagte Hagemøbelguiden finner du nesten hele sortimentet vårt - oppgi navnet på varen i en mail til abj@jysk.com, så sender vi deg høyoppløslige bilder eller bilder for web. Mange av produktene vil få kampanjepriser i løpet av sesongen, men veiledende pris som er oppgitt i katelogen er den vi har mulighet til å oppgi.

VI ER GJERNE MED Å KJØRER KONKURRANSER MOT DERES LESERE

Ta gjerne kontakt om du ønsker å kjøre en konkurranse mot noen av deres lesere - vi kan tilby noen attraktive hageprodukter som deres lesere kan hente ut på nærmeste JYSK-butikk - og med snart 100 butikker i Norge er vi tilstede både i by og på landet.

Salgs- og markedssjef Are Bjøntegaard kan kontaktes på mail: abj@jysk.com eller på telefon +47 98 21 74 88

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2 800 butikker og 24 000 medarbeidere i 52 land. I Tyskland heter butikkene Dänisches Bettenlager – i resten av verden JYSK.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.