Gå videre til innhold
Fra venstre foran: Tam, Sita, Karsten og Reni. Fra venstre bak: Jolanta, Mohammed og Igor

JYSK reåpner modernisert butikk på Furuset

Etter en omfattende modernisering, er JYSK atter en gang klare til å ønske kundene på Furuset velkommen med mer inspirasjon, nytt lys og tre-lignende gulv. Butikken finner du i Tevlingveien 23, og den reåpner torsdag 4. November kl. 09.00.

I perioden oktober til november, har JYSK butikken på Furuset gjennomgått en ekstensiv transformasjon i henhold til JYSK sitt nyeste butikk-konsept.

Fra 4. November kl 09.00, vil kundene møte en større og mer moderne butikk som tilbyr enda mer inspirasjon.

” Vi gleder oss stort til å vise kundene våre den utvidede butikken vår på Furuset. Den er oppgradert til det nyeste konseptet vårt, og blir også en XL-butikk. Det betyr at kundene våre nå møter en langt mer inspirerende butikk der de kan både prøve, og se flere møbler enn før. Blant dette møbelutvalget er det flere artikler fra online sortimentet vårt. Allerede under ombyggingen har vi fått gode tilbakemeldinger fra kundene på det nye konseptet, og de sier at det er en lysere og mer inspirerende butikk å handle i,” sier District Manager Reni Kristiansen.

JYSK investerer 250 millioner NOK

Reåpningen av butikken på Furuset er en del av en stor JYSK investering i Norge, hvor 250 millioner NOK går med på å oppgradere alle de norske butikkene til det nyeste 3.0 butikk-konseptet innen utgangen av 2024. Dette betyr at det hver andre uke til og med utgangen av 2024, enten vil åpnes eller moderniseres en ny JYSK butikk i Norge.

Det nye butikk-konseptet gjør det lettere å navigere i butikken, og å orientere seg blant det store utvalget av senger, møbler, interiør, og alt annet som skaper hygge i hjemmet.

Det nye lyset og tre-lignende gulvet i den moderniserte JYSK butikken på Furuset skaper en komfortabel og avslappende handleopplevelse.

” I JYSK har vi kvalitetsprodukter og et bredt sortiment som dekker alle behov, og hos oss finner du alltid et godt tilbud. Våre kompetente selgere står klare til å hjelpe alle med å finne alt de måtte trenge innen søvn og bolig,” sier District Manager Reni Kristiansen.

JYSK åpnet sin første butikk i Norge i 1988, og har i dag 102 butikker i landet.

Om JYSK på Furuset:

• Butikken har 8 ansatte
  • Butikken reåpner 4. November kl 09.00
  • Butikken finner du i Tevlingveien 23

Ytterligere informasjon

• District Manager, Reni Kristiansen, tlf: 97728546
  • Sales and Marketing Manager, Krister Andreassen, tlf: 41475500

Regions

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen. Med over 3.000 butikker og webshops i 50 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.
Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 26.500 medarbeidere. I Tyskland heter butikkene DÄNISCHES BETTENLAGER – i resten av verden JYSK.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 4,4 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.