Ansatte i fotballtøy på jobb

Ansatte i fotballtøy på jobb

Over 1100 JYSK-ansatte skal i dag ha på seg fotballdrakt på jobb for å samle inn midler til barn og unge med kreft.

JYSK markerer nok en gang Barnekreftforeningens årlige kampanje «FotballtrøyeFredag» i alle sine 108 butikker rundt om i landet.

- Vi ser at denne dagen er til stor inspirasjon for våre ansatte, dermed har vi gjort det til en fast tradisjon å markere denne begivenheten i alle våre butikker sammen med våre besøkende kunder, sier Krister Andreassen, salgs- og markedssjef i JYSK Norge.

Ansatte i JYSK har i flere år markert FotballtrøyeFredag. Kommunikasjonssjef Fatima Elkadi og Salgs-og markedssjef Krister Andreassen.

Samarbeidspartner

Årets kampanje blir den fjerde for Barnekreftforeningen, med mål om å sette søkelys på kreftsyke barn og deres drømmer.

-Vi setter stor pris på det gode samarbeidet med JYSK, og ikke minst alle de ansatte som engasjerer seg for den viktige saken vår. Tusen takk for at dere er med på laget når vi for fjerde året på rad samler Norges største, og fineste, lag i kampen mot barnekreft fredag 3. mai. Støtten fra dere er gull verdt for de barna, ungdommene og familiene som rammes av barnekreft, sier Camilla Korsæth Reinhartsen, partneransvarlig i Barnekreftforeningen.

Målet med FotballtrøyeFredag er å få så mange som mulig til å stå sammen og spille på samme lag i kampen mot barnekreft. Pengene som blir samlet inn vil gå til livsviktig forskning på barnekreft.

Kjører markedskampanje hele måneden

I tillegg til å delta på den årlige kampanjen FotballtrøyeFredag har JYSK tatt initiativ til flere markedskampanjer for å samle inn penger til Barnekreftforeningen.

Fra mai til juni inviteres kunder til å kjøpe badehåndkler til barn og unge i alle JYSK sine butikker. JYSK gir 10 kroner for hver solgte badehåndkle i denne kategorien til Barnekreftforeningen i Norge.

Kategorier

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.

JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for regnskapsåret 2022/2023.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.