Gyro Knutsdotter Homme

Geitmyra og Ringsakerungdom lagar mat til landets folkehelsetoppar

– Er det eigentleg viktig at råvarene er lokale? Er det viktig at pausematen er grønsaksuppe, ikkje croissant og wienerbrød? Er det eit poeng at ungdom kan og vil lage mat? Skal barn og unge vere ein del av ein folkehelsekonferanse? Sjølvsagt, seier Gyro Knutsdotter Homme, dagleg leiar for Geitmyra matkultursenter på Ringsaker.

Denne veka vert årets Folkehelsekonferanse arrangert på Hamar. Og pausematen er det ungdom frå Ringsaker som lagar og serverer.

750 deltakarar frå heile landet møtast for å drøfte folkehelse denne veka, med temaet "Fra økende forskjeller til bærekraftig samfunn". Onsdag føremiddag skal dei få mette seg med smaken av seinhaust, med graskarsuppe laga av lokalt dyrka og eigenhendig skrella, skore, kutta og kokte grønsaker – av 9.-klassingar fra Ringsaker.

– Me inviterer dykk til å kome og smake på suppa og tale med ungdomane sjølve, seier Gyro.

Onsdag 19. oktober klokka 10.30 på Scandic Hotell i Hamar!

Gresskar fra Geitmyra Ringsaker

Geitmyra matkultursenter for barn skal lære alle barn i hele Norge å bli glade i mat som gjør dem godt. Vi holder til i Oslo, Trondheim, Kristiansand og på Ringsaker.