Geef je interieur een Scandinavische touch met de Nordic Mood-collectie

Geef je interieur een Scandinavische touch met de Nordic Mood-collectie

Met de nieuwe Nordic Mood-collectie van JYSK haal je deze zomer de Scandinavische roots in huis. Creëer esthetische ruimtes in huis met de nieuwe collectie, die zich kenmerkt door strakke lijnen, afgeronde vormen en kalmerende kleurtinten.

De batterijlamp KENT is een veelzijdige lamp met drie helderheidsinstellingen en een timerfunctie, geschikt voor diverse behoeften. Dankzij het klassieke design en eenvoudige uitstraling kan KENT gemakkelijk worden geïntegreerd in elk interieur. De lamp is al een hit op TikTok, waar hij veel populariteit geniet.

Verfraai je ruimte met het decoratieve dienblad JESPER. Met zijn unieke en hoekige vorm voegt JESPER persoonlijkheid toe aan elke kamer. Het kan op zichzelf staan of gecombineerd worden met andere decoratieve elementen.

De theelichthouder ARN, met zijn transparante glas en elegante look, brengt extra karakter in je interieur. ARN is verkrijgbaar in verschillende ontwerpen en zorgt voor een prachtig en speels lichtspel. Plaats de theelichthouder bijvoorbeeld op het dienblad JESPER voor een sfeervol effect.

Decoratieve items voor elk huis

Geef je interieur een opfrisbeurt met de vaas KNUD. De zachte vormen en geribbelde textuur geven de vaas een uniek design, en afhankelijk van de plaatsing, toont KNUD subtiele groen- en grijstinten. KNUD trekt in elke ruimte de aandacht.

Een ander item dat op zichzelf een statement maakt, is de elegante kandelaar VIGNIR. Met zijn afgeronde vormen brengt VIGNIR speelsheid in de kamer. Plaats de kandelaar op een vensterbank of dressoir om een gezellige sfeer te creëren.

Breng leven in de hoeken van je kamer met het voetstuk IB, bloempot THORFINN en een kunstplant. Het voetstuk kan je favoriete items extra benadrukken en geeft je interieur een lift.

Zacht textiel

Voeg zachte textielen toe aan je zitgedeelte met de plaid KALKLOK en het sierkussen FJELLFIOL, beide verkrijgbaar in beige tinten. Voor extra comfort in je huis, voeg je het sierkussen DVERGFAKS toe aan de ruimte. DVERGFAKS heeft een heerlijk zachte, pluche oppervlakte die een nieuwe dimensie en een speels element aan de kamer toevoegt.

De nieuwe producten zijn nu te koop in alle JYSK-winkels en op JYSK.nl.

Overzicht van alle nieuwe producten:

• Batterijlamp KENT Ø16xH25cm met touch
  • Bloempot KNUDSEN Ø20xH18 cm wit
  • Bloempot THORFINN Ø13xH13cm grijs
  • Decoratieve schaal JESPER B14xL25cm wit
  • Kandelaar VIGNIR B13xL16xH15cm grijs
  • Kunstplant BERGUR H21cm met pot
  • Kunstplant TRISTAN H90 cm
  • Mand MALTE B32xL27xH16cm grijs
  • Plaid KALKLOK 130x170 imitatiebont beige
  • Plantenstandaard IB Ø35xH60cm beige
  • Sierkussen DVERGFAKS 45x45 grijs/beige
  • Sierkussen FJELLFIOL 45x45 grijs/beige
  • Theelichthouder ARN Ø7xH8cm assorti SDP
  • Vaas KNUD Ø21xH29cm grijs

Onderwerpen

Over JYSK

JYSK is een internationale retailketen met Scandinavische roots die het stylen van elke ruimte, in elk huis en elke tuin, makkelijk maakt.

Met meer dan 3.400 winkels en webshops in 48 landen zijn de geweldige aanbiedingen en goede service van JYSK altijd dichtbij, op welke manier de klant ook wil winkelen. In Nederland telt JYSK 104 winkels verspreid door het hele land.

Oprichter Lars Larsen opende zijn eerste winkel in 1979 in Denemarken. Tegenwoordig heeft JYSK 31.000 medewerkers in dienst.

De jaaromzet in boekjaar 2022/23 bedroeg 5,2 miljard euro. JYSK is onderdeel van het familiebedrijf Lars Larsen Group.

Perscontacten

Nick Möller

Press contact Communications Manager The Netherlands & Belgium 06-10306004 JYSK.nl

Over JYSK