Seuraavan sukupolven ravitsemuksen edelläkävijä tuo markkinoille lapsille sopivan monivitamiinin!

Göteborg, Ruotsi. Maailmanlaajuinen terveys- ja hyvinvointituotemerkki Zinzino tuo markkinoille Multify-monivitamiinivalmisteen vastauksena ultraprosessoitujen elintarvikkeiden suosiolle. Multify on sokeriton, hedelmän makuinen ravintolisä, joka auttaa hauskalla tavalla luomaan terveellisistä elintapoja sekä lapsille että vanhemmille.

Ravitsemuksen puutteiden paikkaamiseen
On tunnettu tosiasia, että ihmiset syövät nykyään paljon elintarvikkeita, jotka sisältävät runsaasti energiaa, tyydyttynyttä rasvaa, sokeria ja suolaa mutta vähän tärkeitä ravintoaineita. The National Library of Medicinen tekemästä katsauksesta käy ilmi, että jopa puolet kaupoista ostetuista elintarvikkeista on ultraprosessoituja. Näitä elintarvikkeita, esimerkiksi hedelmämehuja, myslipatukoita ja smoothieita, markkinoidaan usein harhaanjohtavasti terveellisinä valintoina. Zinzino vastaa tähän huolestuttavaan trendiin tuomalla markkinoille Multify-monivitamiinivalmisteen. Se on lapsille tarkoitettu pureskeltava monivitamiini, joka sisältää 16:ta tärkeää ravintoainetta sekä auttaa luomaan terveellisiä tottumuksia ja ehkäisemään riitoja lasten ja vanhempien välillä aamiais- ja päivällispöydässä.

Ratkaisu nirsoille syöjille
Useimpien vanhempien on vaikea löytää aikaa terveellisten ruokien valmistamiseen. Arjen kiireiden keskellä nopea ja helppo valmisruoka on joskus välttämätön valinta. Lapset myös suhtautuvat luonnostaan epäileväisesti uusiin tuoksuihin ja makuihin, jolloin ruokailuhetkistä voi tulla vaativia neuvottelutilanteita. Multify on ensisijaisesti tarkoitettu 4–11-vuotiaille lapsille, sillä pienet lapset ovat useimmiten nirsoimpia. Nirsoilu puolestaan voi johtaa siihen, että lapset eivät saa riittävästi ravintoaineita syömästään ruoasta. Ravintolisä on kuitenkin tarkoitettu koko perheelle, ja sen mukana tulevat annostussuositukset, joiden avulla nämä puutteet on helppo paikata täysi-ikäisyyteen asti.

Oikea koko, oikeat ravintoaineet
Markkinoilla on paljon lasten monivitamiinivalmisteita, jotka voivat kokonsa vuoksi olla vaikeita niellä, vaikka tablettien ei tarvitsisi olla yhtä isoja kuin aikuisille tarkoitettujen. Lasten vitamiinien ja kivennäisaineiden tarve on nimittäin paljon vähäisempi kuin aikuisilla. Multify-monivitamiinivalmiste on sokeriton ja litteä purutabletti. Se on turvallinen ja helppo nauttia. Tabletit sisältävät huolellisesti valikoidut määrät 16:ta vitamiinia ja kivennäisainetta, beetaglukaania ja koliinia ja edistävät lapsen normaalia immuunijärjestelmää, yleistä terveyttä ja kasvua. Koliinin (aiemmin B4-vitamiini) lisääminen koostumukseen on innovatiivista. Siksi Multify on lasten ravintolisien eturintamassa.

Maun ja vaikutuksen liitto
Tuttu monihedelmän maku ratkaisee ravitsemusongelman suoraan: se pitää huolen siitä, että lapset todella saavat päivittäin tarvitsemansa ravintoaineet. Multify on Zinzinon tuotekehityspäällikön Ida Marie Pedersenin ideasta syntynyt tuote. Siitä tekee lapsille houkuttelevan sen makeisia muistuttava makean kirpeä maku. Pedersenillä on itselläänkin lapsi, joten hän tietää, miten haastavaa lasten ravintoaineiden saannista huolehtiminen voi olla. Hänen tuotetiiminsä on kehittänyt hyvänmakuisen ja toimivan ratkaisun, joka auttaa ehkäisemään riitoja ruokapöydässä ja voittamaan nirsoilun haasteet. Multify on enemmän kuin pelkkä monivitamiinivalmiste: se on sitoumus terveemmän seuraavan aikuissukupolven kasvattamiseen.
– Lasten ja koko perheen on tärkeää omaksua hyvät ja terveelliset elintavat jo varhain, Pedersen toteaa. Sen lisäksi, että Multify on lapsille mieluinen ravintolisä, se paikkaa nykyravitsemuksessa helposti syntyvät puutteet. Se on apuväline vanhemmille ja auttaa huolehtimaan siitä, että lapsi saa riittävästi tärkeimpiä ravintoaineita. Tuotetta on tutkittu perusteellisesti, se on kehitetty huolellisesti ja se on tehty, jotta tyttäreni kaltaiset lapset voisivat kasvaa onnellisiksi, kukoistaviksi ja hyvinvoiviksi aikuisiksi.

Zinzinon laajeneva tuotevalikoima sisältää tieteellisesti tutkittuja ravintolisiä ja kotiterveystestejä. Tuotevalikoiman uusin tuote tulokas Multify on nyt tilattavissa. Kutsumme nyt vanhemmat ja huoltajat toimimaan ennakoivasti lastensa ravitsemuksen hyväksi. Lue lisää tästä innovatiivisesta tuotteesta ja Zinzinon uraauurtavasta, testeihin perustuvasta ravitsemusstrategiasta osoitteessa zinzino.com.

Yhteystiedot:
Lisätietoja antavat:

Dag Bergheim Pettersen, CEO Zinzino
+47 (0) 932 25 700, dag@zinzino.com

Gabriele Helmer, CMO
+46 (0)72 215 8581, gabriele.helmer@zinzino.com

Maksuttomia mediakuvia saatavilla osoitteesta: