JYSK Suomen menestys jatkuu - Henkilöstöä kiitetään JYSK Awards-gaalassa

JYSK Suomen menestys jatkuu - Henkilöstöä kiitetään JYSK Awards-gaalassa

JYSKin ainutlaatuisen kasvutarinan taustalla on voimakas panostaminen myönteiseen tiimihenkeen ja työhyvinvointiin, joihin yrityksen henkilöstöjohtamisen menestystekijät kulminoituvat. Yritys on rikkonut ennätyksiä viime vuosina monilla eri mittareilla. Viime tilikaudella 2016/2017 JYSK Suomen liikevaihto kasvoi 14 % ja liikevoitto jopa 130 %. Tänä vuonna yritys tulee jälleen tekemään ennätystuloksen, joka julkistetaan joulukuussa.

Tilikauden saavutuksia vuosittain juhlistavaan JYSK Awards -gaalaan kutsutaan JYSKin koko henkilökunta. Tilaisuuden luonne pohjautuu JYSKin arvoihin, jotka korostavat yhteisöllisyyttä, yhdessä tekemistä ja onnistumisen elämyksiä.

JYSK Awards -juhlaan 15.9. kutsutaan työntekijät kaikista myymälöistä, ja siinä palkitaan vuoden parhaita suorituksia. JYSKin liikkeet kautta Suomen ovat juhlan vuoksi kiinni su 16.9 (poikkeuksena Forum, Itis ja Ritaharju). Gaalaesiintyjinä on tyypillisesti ollut Suomen parhaita artisteja, kuten Haloo Helsinki, JVG, Elastinen ja Antti Tuisku.

• JYSK työllistää noin 600 työntekijää, joista osa-aikaisia on noin 400 ja kokoaikaisia noin 200.
  • JYSKillä on Suomessa 77 myymälää.
  • JYSK Suomen liikevaihto oli 2016/2017 tilikaudella 130 052 508 €euroa (+ 14%) ja liikevoitto 12 226 506 euroa (+ 130%)
  • JYSK Suomen tämän vuoden tulos (2017/2018) julkistetaan joulukuun alussa.

Lisätiedot:

Leena Saario, HR Manager, puh. 050 598 6166, LSAA@jysk.com

Ville Velin, Country Manager, puh. 0400 579 587, VVE@jysk.com

Aiheet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 600 myymälää ja 22 000 työntekijää 50 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa ja Itävallassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaja on tanskalainen liikemies Lars Larsen, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.02 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 3.36 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.