Ohita

JYSK on yksi Suomen parhaista työpaikoista

JYSKin tavoitteena on olla kaupan alan houkuttelevin työpaikka. Great Place to Work® julkaisee vuosittain listan Suomen parhaista työpaikoista ja JYSK valittiin tänä vuonna viidenneksi suurten yritysten sarjassa.

Suomen parhaat työpaikat 2021 on nyt julkaistu. JYSK osallistui tutkimukseen ensimmäistä kertaa ja edusti finalistijoukon ainoana toimijana kaupan alaa.

Suomen parhaat työpaikat 2021 -tunnustuksen saaminen on seurausta pitkäjänteisestä työstä loistavan työpaikan rakentamiseksi.

- Meillä on osaavat ja upeat työntekijät, joille kuuluu tästä saavutuksesta suurin kiitos. Meillä on hieno yrityskulttuuri ja arvot, teemme töitä hyvän johtamisen eteen, koulutamme ja kehitämme henkilökuntaamme jatkuvasti, jotta pystymme myymälöissämme antamaan Suomen parasta asiakaspalvelua, kertoo JYSK Suomen HR Manager Leena Saario.

Great Place to Work® on koonnut listan Suomen parhaista työpaikoista jo 19 vuoden ajan. Tutkimukseen osallistuneet yritykset jaettiin neljään kokoluokkaan yrityksen henkilöstömäärän mukaan. Yhteensä tutkittiin 150 yritystä, jotka työllistivät yhteensä noin 30 000 työntekijää.

- JYSK on erityisen hienosti onnistunut viestimään organisaation suunnasta ja tavoitteista läpi organisaation myös epävarmana aikana. Tämä näkyy henkilöstötutkimuksen väittämän "Johdolla on selkeä näkemys siitä, mihin suuntaan organisaatio on menossa ja miten sinne päästään" korkeasta tuloksesta, 89%, kertoo Great Place to Workin yrityskulttuurin asiantuntija Joni Sarpo.

Lisätietoja:

Leena Saario, JYSK Suomi HR Manager, 050-598 6166, lsaa@jysk.com

Tuomas Piirtola, JYSK Suomi Maajohtaja, 040-768 2438, tup@jysk.com

Kategoriat

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 3000 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.8 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.