Ohita
JYSKin uuden Nordic Mood -malliston pehmeät tekstiilit ja punaisen eri sävyt luovat naisellisen ilmeen kodin sisustukseen.

Uusi Nordic Mood -mallisto: inspiraatiota keväiseen sisustukseen

Kevään uusi Nordic Mood -mallisto tuo raikkaita, uusia värejä kotiisi tuomaan iloa ja inspiraatiota tulevaan.

Värien leikkisät yhdistelmät ovat mukana useissa malliston tuotteissa, kuten esimerkiksi KASPER-maljakossa, jonka pastellivärit sekoittuvat kauniisti toisiinsa. Maljakko on puhallettua lasia, mikä tekee jokaisesta maljakosta ainutlaatuisen väreiltään ja helmiefektiä muistuttavalta pinnaltaan.

”Tässä Nordic Mood -mallistossa olemme saaneet hienosti värejä esiin, ja erityisesti pastellivärit ja punaiset sävyt antavat mallistoon naisellista ilmettä. Värit tuovat kotiisi iloa, jota tarvitaan pitkän ja pimeän talven jälkeen”, sanoo Tina Nymann, JYSKin sisustustuotteiden sisäänostaja.

Naisellinen ilme näkyy myös malliston pehmeissä tekstiileissä. Esimerkiksi raidallinen koristetyyny DAGFIOL on valmistettu puuvillasta, ja sen pintastruktuuri tuo punaisen sävyn kauniisti esille.

Vahvat värit pelkistetyissä tuotteissa

Vaikka tätä mallistoa leimaa kauniit värit, painopiste on silti klassisessa skandinaavisessa muotoilussa.

”Mallistolle on ominaista värikäs, mutta samalla yksinkertainen ilme. Esimerkiksi RAGNAR-tekokasvi on saanut inspiraationsa japanilaisen puutarhan vahvoista väreistä ja seesteisyydestä. Se voidaan yhdistää EGMUND-maljakon kanssa, joka sopii orkidean yksinkertaiseen ilmeeseen ja punaisiin sävyihin”, Tina Nymann sanoo.

Uusi Nordic Mood -mallisto on myynnissä kaikissa JYSK-myymälöissä ja osoitteessa JYSK.fi.

Kolme malliston kärkituotetta

KASPER maljakko on puhallettua lasia, mikä tekee jokaisesta maljakosta ainutlaatuisen sävyisen.

DAGFIOL raidallinen koristetyyny on valmistettu puuvillasta, ja sen pintastruktuuri tuo punaisen sävyn kauniisti esille.

RAGNAR-tekokukka on siro ja luonnollisen näköinen orkidea, jonka voimakas punainen väri tuo eloa kodin sisustukseen.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.