JYSKille on myönnetty Great Place to Work-sertifikaatti

JYSKille Great Place to Work -sertifikaatti kolmannen kerran peräkkäin

JYSK on saanut Great Place to Work® -sertifioinnin tunnustuksena erinomaisesta työntekijäkokemuksesta, luottamukseen perustuvasta yrityskulttuurista ja sitoutuneisuudesta hyvän työpaikan rakentamiseen. JYSK on osallistunut kyselyyn nyt jo kolme kertaa peräkkäin.

Great Place to Work® -sertifikaatiin kriteerinä on vähintään 70 % tuloksen saavuttaminen Trust Index © -henkilöstökyselyssä, joka mittaa työntekijöiden kokemuksia omasta työpaikastaan.

Henkilöstökyselyn perusteella 76 % työntekijöistä on sitä mieltä, että JYSK on erittäin hyvä työpaikka! (Tyypillisessä suomalaisessa yrityksessä vastaava luku on 39 %). Vastausaktiivisuus oli myös erittäin korkea, 91 % työntekijöistä (yhteensä 664 työntekijää) vastasi kyselyyn.

Kyselyn perusteella Suomen JYSK työntekijät arvostavat monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä, vastuuta ja haasteita annetaan sopivasti ja kaikilla on mahdollisuus urakehitykseen. Työntekijät kokevat, että heidän työpanoksensa olevan tärkeä ja kokevat kohdeltavan tasa-arvoisesti. Vastauksissa korostuikin hyvä yhteisöllisyys, helposti lähestyttävät esihenkilöt, ideoiden huomioiminen ja yhteenkuuluvuuden tunne ovat näkyviä piirteitä JYSKin yrityskulttuurissa.

– Teemme pitkäjänteistä työtä kehittyäksemme ja ollaksemme kaupan alan paras työpaikka. On hienoa, että tuloksissa korostuu vuodesta toiseen arvojemme tärkeys ja miten ne näkyvät arjessa. Haluamme myös tietää asiat, joita meidän tulee kehittää. Tämän vuoden tuloksista näkyy, että olemme onnistuneet parantamaan työn ja vapa-ajan yhteensovittamista. Joustavuus työvuoroissa on kasvanut ja työntekijät kokevat, että töihin on mukava tulla. Olen ylpeä mitä olemme saavuttaneet, iloitsee JYSKin HR Manager Leena Saario.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.