JYSK palkitsee asiakkaat, jotka tulevat ostoksille oma ostoskassi mukanaan

JYSK palkitsee asiakkaat, jotka tulevat ostoksille oma ostoskassi mukanaan

Suomen JYSK-myymälöissä järjestetään 5.-7. kesäkuuta kampanja, jossa asiakas, jolla on oma ostoskassi mukanaan, saa -10% lisä-alennuksen kaikista omaan kassiin mahtuvista tuotteista.

Ympäristötietoisuuden ja vastuullisten arkivalintojen tekemisen yleistyessä yhä useampi asiakas ottaa oman kassin mukaan esimerkiksi ruokaostoksille..JYSK haluaa kannustaa asiakkaitaan ottamaan myös sisustusostoksille tullessaan mukaan oman ostoskassin.

- Suurimmalla osalla asiakkaistamme on jo ostoskassi mukanaan ja haluamme palkita heitä siitä. Samaan aikaan asiakkailla, jotka eivät vielä ole tätä tapaa omaksuneet, lisä-alennus on hyvä kannustin kokeilla uutta tapaa, sanoo JYSK Suomen toimitusjohtaja Ville Velin.

Suomen JYSK-myymälöissä tänä vuonna toista kertaa järjestettävä kampanja kestää kolme päivää perjantaista sunnuntaihin. Tavoitteena on kannustaa yhä useampaa JYSK –myymälöissä asioivaa asiakasta tulemaan ostoksille oma ostoskassi mukanaan.

Löydä paikallinen JYSK-myymälä täältä.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.