Ohita
Alkoholiton Oddbird Spumante, Care Blanco Sobre Lias kevytpullossa, ja Pearly Bay Dry White tetra

Ihastuttavan vastuulliset kesätuotteet!

Tuotteen laadukkuus arvioidaan nykyisin myös sen vastuullisuusmittareilla. Viinienkin tuotanto- ja kuljetusprosessien hiilijalanjälkeen voidaan vaikuttaa monin tavoin, esimerkiksi vähentämällä pakkauksen painoa. Vastuullisuuteen liittyy myös vastuullinen kulutus. Viinillinen alkoholiton vaihtoehto on myös ryhdikäs ja tyylikäs valinta! Tässä muutama tärppi Alkon valikoiman vastuullisista tuotteista.

#1 Oddbird Spumante Liberated from alcohol
ALKOHOLITON UUTUUS! 11,99€
Maljan voi nostaa vastuullisesti alkoholittomallakin menettämättä viinillisyyttä! Tässä kuivassa alkoholittomassa kuohuviinissä riittää ryhtiä. Tyyli on raikkaan elegantti ja maussa on paljon vihreitä hedelmiä kuten päärynää, viheromenaa ja limeä.
Oddbird Spumante on valmistettu Glera- lajikkeesta, joten tämä on kuin alkoholiton Prosecco! Elokuun uutuus, tarkista saatavuus.

#2 Care Blanco Sobre Lias - valkoviini, Espanja
KEVYEMPI LASIPULLO! 9,29€

Kevyempi lasipullo keventää pakkauksesta muodostuvaa hiilijalanjälkeä.* Care tarkoittaakin välittämistä, ja se todella näkyy myös tuottajan viininvalmistuksessa. Chardonnayn ja Viuran sekoite viehättää keltaisella trooppisella tuoksulla, maussa tuntuvat hapot raikastavana sitruksisuutena aprikoosin ja ananaksen sävyttämänä. Alkon tuotenumero 525907

#3 Pearly Bay Dry White tetra

UUTUUS & YMPÄRISTÖVASTUULLISEMPI PAKKAUS! 9,59€

Tetrapakkaus on nykyisyyttä ja tulevaisuutta - kun viini pakataan tetraan, pakkauksen ilmastovaikutus kenevee yhteen kuudesosaan verrattuna lasipulloon!*

Tämä hiekkarannan helmi on raikkaan hedelmäinen valkoviini Chenin Blancista ja Colombardista. Chenin tuo viiniin rapsakkaa viherhedelmäisyyttä ja Colombard taas trooppisia vivahteita. Pakkaus on myös särkymätön ja kevyt, hurjan kätevä kesäpiknikeille!
Alkon tuotenumero 949495

*Lue lisää hiilijalanjäljestä täältä

Arvid Nordquist Viini - makuelämyksiä ja laatua

Lue lisää osoitteesta www.arvidnordquist.fi.

Tiina Järvikangas

Lehdistön yhteyshenkilö Tuotepäällikkö Viinit +358 40 5873557

Laadukkaita viinejä ja muita juomia

Arvid Nordquist Viini - makuelämyksiä ja laatua
Arvid Nordquist Viini on vuonna 1884 perustetun ruotsalaisen perheyrityksen Arvid Nordquist HAB:n suomalainen tytäryhtiö. Arvid Nordquist on perustamisestaan lähtien keskittynyt hyviin makuelämyksiin ja laadukkaisiin tuotteisiin. Meille laatu ei tarkoita vain keskittymistä tämän päivän toiveisiin ja tarpeisiin, vaan haluamme ottaa vastuuta myös huomisesta. Laajaan juomavalikoimaamme pääsevät vain Arvid Nordquistin aistinvaraiset vaatimukset täyttävät tuotteet. Tavoitteenamme on, että kaikki juomavalikoimamme tuotteet tulisi tuottaa mahdollisimman ympäristöystävällisesti laadusta tinkimättä. Arvid Nordquistin valikoima sisältää juomatuotteiden lisäksi omassa paahtimossamme paahdettua kahvia, elintarvikkeita, ja vuodesta 2016 lähtien myös non-food-tuotteita. Pohjoismaiden 286 työntekijäämme työskentelevät tavoitteenaan tarjota parhaat makuelämykset ja tuotteet - samalla kun teemme kaikkemme ihmisten olosuhteiden parantamiseksi ja ympäristö- ja ilmastovaikutusten minimoimiseksi. Sitä on mielestämme hyvä laatu. Lue lisää osoitteesta www.arvidnordquist.fi.

Arvid Nordquist Viini

Valimotie 1 A, 5.krs