Gå til indhold
SkiStar Norge byder dig velkommen til mindeværdige fjeldoplevelser uden coronarestriktioner: Det er så høje tid at bestille skiferien

Pressemeddelelse -

Det er højsæson for svenske, danske og norske skientusiaster, der valfarter til fjeldene for at nyde de længe ventede dage på ski. Fra og med 12. februar har den norske regering ophævet coronarestriktionerne. Der er dermed lagt op til den mest populære del af sæsonen hos SkiStar Trysil og Hemsedal, og ifølge vejrudsigten for de kommende dage er der også masser af sne. Hvis du endnu ikke har bestilt skiferie denne sæson, er det en god ide at gøre nu.

-Dette kom som bestilt! At vores gæster skal have en mindeværdig oplevelse hos os, har altid højeste prioritet. Nu kan vi tilbyde en komplet og gennemført vinterferieoplevelse med aktiviteter som Valleshow for demindste. Ikke mindst er det ekstra sjovt, at vi efter to år igen kan have afterski. Det bliver en drømmeskiferie ifjeldene,siger Gudrun Sanaker Lohne, destinationschef hos SkiStar Trysil.

Nysne, lysere dage, længere åbningstider og gode tilbud på indkvartering
Du kan se frem til den bedste del af sæsonen, når dagene bliver lysere, og åbningstiderne er udvidede. Vejrudsigten for den kommende uge ser også lovende ud, og byder ifølge prognosen på masser af sne.

-Vi har fået en længe ventet sending sne i nat, og ifølge vejrudsigten kan vi forvente mere i de kommende dage. Og til dem, der fryser og ønsker at nyde de flotte forhold: Vi har gode sidste-øjebliks-tilbud til dem, der ønsker at besøge fjeldene denne vinter og stadig ledige pladser til påske,siger Andreas Smith-Erichsen, destinationschef hos SkiStar Hemsedal. Men du skal være hurtig, for disse tilbud bliver hurtigt udsolgt, afslutter han.

FAKTA:
Se sidste-øjebliks-tilbud på vinterferien på skistar.com

TRYSIL
Åbningstider hos SkiStar Trysil: 09.00-16.30 hver dag.
- Morgenskiløb i Høgegga: 07.00-09.00 onsdag og lørdag til 23. april.
- Nonstop-skiløb på udvalgte lyspister: 09.00-20.00 mandag, onsdag og fredag til 13. april.
Aktiviteter hos SkiStar Trysil
- Mere i Trysil: Trysil.com

HEMSEDAL
Åbningstider i SkiStar Hemsedal: 09.00-16.30 hver dag.
- Morgenskiløb: 07.30-09.00 hver lørdag frem til 26. marts. BEMÆRK: 12. marts ingen morgenskiløb på grund af Hemsedal Up'n Down. Den erstattes den 13. marts.
- Aftenski: 18.00-20.30 fredage til 26. marts.
- Non-stop-skiløb: 09.00-19.00 tirsdag og onsdag til 23. marts.
Aktiviteter hos SkiStar Hemsedal
- Mere i Hemsedal: Hemsedal.com

SkiStar har digitaliseret flere af sine tjenester for at gøre gæsteoplevelsen mere problemfri og effektiv. Blandt andet er ind- og udtjekning digital. Vi opfordrer også alle til at købe/indlæse SkiPass i SkiStar-appen eller på skistar.com. Det er den mest prisbillige og tidsbesparende mulighed.

Information om coronasituationen og det, der gælder i Norge nu:

skistar.com/corona

Norske regjeringen

Regions

SkiStar AB (publ) er en virksomhed med aktiviteter inden for fjeldturisme og er noteret på Nasdaq Stockholm, Mid Cap-segmentet. Koncernen ejer og driver bjerganlæg i Hemsedal og Trysil i Norge, Sälen, Vemdalen, Åre og Hammarbybacken (Stockholm) i Sverige. Forretningen er opdelt i tre segmenter; Drift af skisportssteder, ejendomsudvikling og -forvaltning samt hoteldrift.

Som den førende feriearrangør for Skandinavien er SkiStars forretningsidé at skabe mindeværdige fjeldoplevelser, udvikle bæredygtige destinationer, tilbyde overnatning, aktiviteter, produkter og services af højeste kvalitet med vores gæster i fokus.

Billeder og film i SkiStars presserum kan frit publiceres sammen med information om SkiStar og/eller SkiStars destinationer og produkter.

Pressekontakt PR-chef SkiStar AB PR och press +46 76 11 860 02
SkiStar Pressetjeneste (kun akutte spørgsmål)

Pressekontakt Åben fra den 2. december 2024 til den 1. maj 2025 For andre tidspunkter på året uden for kontortid, kontakt venligst SkiStars kundeservice på +46 771-84 00 00. +46 10 810 96 26

Mindeværdige vinter oplevelser i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal og Trysil

SkiStar ejer og driver Skandinaviens fem største alpine skianlæg: Sälen, Åre og Vemdalen i Sverige, Hemsedal og Trysil i Norge samt Hammarbybacken i Stockholm. SkiStars vision er at skabe mindeværdige vinteroplevelser som den førende operatør af europæiske alpindestinationer.

SkiStars skisteder er perfekte rejsemål for aktive livsnydere. Her kan familier og venner nyde skønne dage på skibakkerne. Mange har opdaget glæden ved alpint skiløb, men også den gavn en ferie på skibakken kan gøre, når kroppen skal trænes, batterierne oplades og man vil omgås nære og kære.

Velkommen til vores skisteder i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal, Trysil, St Johann i Tyrol samt citybakken Hammarbybacken!