Gå til indhold
Nu bliver SkiStars familieuger endnu bedre for børn– ud over gratis skiskole og skileje er mad også en del af tilbuddet

Pressemeddelelse -

Valles vinteruger på SkiStars skisportssteder har gennem årene gjort det nemmere for tusindvis af børn at stå på ski, da der i løbet af vinterugerne tilbydes gratis* skiskole, skileje og SkiPass til børn t.o.m. 6 år. Nu bliver familieugerne endnu bedre, da mad også kommer til at være en del af tilbuddet til børnene. I løbet af Valles forårsvinteruger, uge 13 og 14, i Sälen, Vemdalen, Åre, Trysil og Hemsedal står Valle klar og byder på et spækket ugeprogram med masser af herlige aktiviteter, hvor alle børn kan få chancen for at møde Valle, stå på ski, se sjove shows og nyde forårssolen.

-Vores familieuger med snemanden Valle i spidsen har i mange år været meget populære, og det føles rigtig godt at kunne gøre dem endnu mere attraktive for småbørnsfamilierne. Valle tilbyder alle børn frokost og aftensmad i hele ferien på de restauranter, vi samarbejder med, siger Linda Morell, PR Chef hos SkiStar.

I løbet af Valles forårsvinteruger er der gratis* Valles skiskole for børn mellem 3 og 9 år. Børnene lærer at blive trygge og sikre skiløbere sammen med snemanden Valle og Valles bedste venner, skiinstruktørerne. Ud over at svinge, bremse og lære at køre i lift møder børnene nye venner, og med Valles løberegler lærer de at stå på ski trygt og sikkert på bakkerne.

-Ud over at forårsvinterugerne byder på lange, lyse skidage, så er der også masser af aktiviteter. Ugeprogrammerne er lavet, så de passer til de alleryngste børn, og oplevelser som Valles show, hvor læring er den røde tråd, er et vigtigt indslag under skiferien, slutter Linda af.

*Gratis frokost og aftensmad samt drikkevarer (mælk/vand) til alle børn t.o.m. 6 år gælder med mindst én betalende voksen. For at kunne benytte tilbuddet om gratis skiskole og skileje skal du købe mindst ét voksen-SkiPass til 4 dage eller mere i samme bestilling.

Regions

SkiStar AB (publ) er noteret på Nasdaq Stockholm, segment Mid Cap. Koncernen ejer og driver alpine skianlæg i Sälen, Åre og Vemdalen samt Hammarbybacken (Stockholm) i Sverige, Hemsedal og Trysil i Norge samt St Johann i Tyrol i Østrig. Markedsandelen er i Sverige 50 %, i Norge 30 % og samlet set i Skandinavien 41 %. Kernevirksomheden er alpint skiløb med gæstens skioplevelse i centrum. Virksomheden deles ind i to segment; Skianlæg - Drift og ejendom & udnyttelse.

Billeder og film i SkiStars presserum kan frit publiceres sammen med information om SkiStar og/eller SkiStars destinationer og produkter.

Pressekontakt PR-chef SkiStar AB PR och press +46 76 11 860 02
SkiStar Pressetjeneste (kun akutte spørgsmål)

Pressekontakt Åben fra den 2. december 2024 til den 1. maj 2025 For andre tidspunkter på året uden for kontortid, kontakt venligst SkiStars kundeservice på +46 771-84 00 00. +46 10 810 96 26

Mindeværdige vinter oplevelser i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal og Trysil

SkiStar ejer og driver Skandinaviens fem største alpine skianlæg: Sälen, Åre og Vemdalen i Sverige, Hemsedal og Trysil i Norge samt Hammarbybacken i Stockholm. SkiStars vision er at skabe mindeværdige vinteroplevelser som den førende operatør af europæiske alpindestinationer.

SkiStars skisteder er perfekte rejsemål for aktive livsnydere. Her kan familier og venner nyde skønne dage på skibakkerne. Mange har opdaget glæden ved alpint skiløb, men også den gavn en ferie på skibakken kan gøre, når kroppen skal trænes, batterierne oplades og man vil omgås nære og kære.

Velkommen til vores skisteder i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal, Trysil, St Johann i Tyrol samt citybakken Hammarbybacken!