Skive får en af Danmarks største JYSK-butikker

Skive får en af Danmarks største JYSK-butikker

Torsdag den 16. marts slår JYSK dørene op til en ny butik i Skive med masser af ekstra kvadratmeter og gode tilbud

JYSK-butikken i Skive har siden uge syv haft travlt med at flytte fra den nuværende butik på Holstebrovej 78 og ind i nyrenoverede og større lokaler på Holstebrovej 80.

Selvom butikken ikke er flyttet så langt, vil kunderne opleve en stor forandring, når JYSK åbner i de nye lokaler torsdag den 16. marts klokken 9. Med sine 2.100 kvadratmeter vil butikken i Skive nemlig blive landets tredje største JYSK-butik.

”Vi glæder os til at byde kunderne velkommen i den nye butik. Den er blevet meget mere åben og rummelig, og kunderne vil især opleve, at det gør en forskel for vores møbelsortiment, hvor vi nu kan udstille hele sortimentet, så kunderne kan prøve alle vores møbler og hente inspiration,” siger Rasmus Dalgaard, Store Manager i JYSK Skive.

Masser af gode tilbud

Udover en ny og forbedret butik vil der også være masser af gode åbningstilbud. Allerede inden butikken åbner, vil der være kaffe og kage til de fremmødte kunder, som står klar til at tage del i de gode tilbud.

”Festen begynder allerede, inden vi åbner med en konkurrence, hvor 200 tennisbolde vil blive kastet ud på parkeringspladsen foran butikken. To af dem vil indeholde en nøgle, som hver især giver adgang til en præmie, enten et sæt med dyner og puder eller en elevationsseng,” fortæller Rasmus Dalgaard, der har været Store Manager i Skive siden sommeren 2016.

Den lokale producent Fossflakes fra Skive vil også stå klar med en konkurrence i JYSK-butikken, hvor kunderne kan dykke ned i et stort bassin fyldt med Fossflakes-puder og jagte gevinster fra Fossflakes' øvrige sortiment.

En stor holdindsats

Store Manageren har sammen med sine kolleger arbejdet hårdt for at få den nye butik til at stå i topform til åbningsdagen. Udover de faste medarbejdere på Holstebrovej har kolleger fra andre JYSK-butikker også givet en hånd med flytningen, og der vil stå ekstra personale klar til at betjene kunderne i åbningsweekenden.

”Det har virkelig været en holdindsats at blive klar til åbningen, og folk har givet den max gas. Der har været en helt særlig energi, og det er jeg sikker på, der også vil være til åbningen, når vi alle står klar til at byde kunderne velkommen i den nye JYSK,” siger Rasmus Dalgaard.

De ekstra JYSK-medarbejdere er ikke de eneste, der står klar til at hjælpe. Også nogle af JYSKs leverandører vil stå klar med gode råd og vejledning til kunderne. Blandt andet den danske dyneproducent Dykon og Hilding Anders, der er dansk producent af senge og madrasser.

Fakta om JYSK i Skive

• JYSK flytter fra Holstebrovej 78 til Holstebrovej 80 i Skive
  • Den nye JYSK er 2.100 kvadratmeter med 1.600 kvadratmeter salgsareal
  • Det bliver Danmarks tredjestørste JYSK-butik
  • Butikken åbner 16. marts klokken 9:00
  • Allerede klokken 8:45 skydes en konkurrence i gang foran butikken
  • Præmierne er en elevationsseng fra Dreamzone til en værdi af 20.392 DKK samt et dyne-/pudesæt til to personer fra Flora Danica til en værdi af 8.396 DKK.

Regions

JYSK GROUP har et skandinavisk udgangspunkt: Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK GROUP over 2.400 butikker og 21.000 medarbejdere i 47 lande. I Tyskland og Østrig er navnet Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK GROUP ønsker at være et godt tilbud for alle og har en ambition om at blive udbredt i hele verden. Bag JYSK GROUP står stifter og ejer Lars Larsen, der blandt andet også ejer møbelkæderne Bolia.com, IDEmøbler og ILVA. Den samlede omsætning i LARS LARSEN GROUP er på 27 milliarder kroner.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.