Tidløs og klassisk indretningsstil med egetræ

Egetræ har været et populært materiale til møbler i rigtig mange år. Hos JYSK får du møblerne RY af ægte egetræsfiner, der bevarer den tidløse og klassiske æstetik.

RY-kollektionen fra JYSK har flere smukke møbler i egetræsfiner, der kombinerer det tidløse og klassiske med minimalistisk design. Det er derfor en attraktiv mulighed for at indrette dit hjem med ægte egetræsfiner, der spreder varme og hygge og samtidig åbner muligheder, da de er lettere end møbler lavet i massivt egetræ.

Organisér dit hjem

Den tidløse reol RY giver dig mulighed for at gentænke din indretning. Reolen er meget let af et egetræsmøbel at være, så den er nem at flytte. Derfor kan du let omorganisere dit hjem igen og igen.

Desuden kommer reolen med enten tre eller fem hylder, så du kan få den højde, der passer lige ind hos dig.

Den klassiske stue

Tidløse møbler, der trækker tråde til klassisk design, går sjældent af mode. Sofabordet i RY-kollektionen er derfor også et sikkert valg, hvis du vil have en langtidsholdbar indretning. Sofabordet RY er en hyldest til egetræet, der inviterer natur og hygge indenfor.

Sofabordet RY fås i to størrelser, så du har rig mulighed for at finde den rette størrelse sofabord til netop dit hjem, hvad enten du har en stor U-sofa, en 2-personers sofa med chaiselong eller hvad som helst derimellem.

Funktionalitet uden kompromis

Skrivebordet RY er lige så funktionelt, som det er tiltalende. Det har et minimalistisk udtryk og passer perfekt som midtpunktet for en afslappende hjemmekontorplads eller et kreativt pusterum.

Samlingerne mellem de forskellige dele af skrivebordet RY er sømløs og minimalistisk ligesom resten af kollektionen. På den måde kommer egetræet virkelig til sin ret. Derudover har skrivebordet en diskret skuffe, som du kan bruge til at opbevare kontorartikler, kreative værktøjer eller andre genstande, du gerne vil gemme væk.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.