Skab en hyggelig udendørs oase

JYSKs udendørssortiment kombinerer æstetik med praktisk design, så det er let at skabe en sammenhængende og hyggelig oase på terrassen eller altanen. Der er havemøbler til enhver stil og behov med forskellige materialer og designs, så det er let at nyde de lune dage og aftener i godt selskab.

For at skabe et hyggeligt samlingspunkt udenfor er det afgørende at vurdere, hvor meget plads man har, hvad man vil bruge pladsen til, og hvordan møblerne skal passe ind i den øvrige udendørsindretning.

JYSK udendørssortiment byder på mange forskellige haveborde og havestole, og de kan let kombineres på kryds og tværs, så de passer til enhver terrasse eller altan.

Et havebord til terrassen eller altanen

I hjertet af ethvert udendørssamlingspunkt står havebordet – det indbyder til samvær og hygge under åben himmel. Uanset om det er til store familiesammenkomster, hyggelige middage eller afslappende kaffepauser, er havebordet FAUSING helt perfekt. Bordet fremtræder i en elegant blanding af træ og sort, som ikke kun er stilfuldt men også funktionelt, da det passer til enhver lejlighed.

Selv på en altan med begrænset plads er det muligt at skabe et hyggeligt udendørsrum der inviterer til samvær. Med altanbordet INDHOLT i hårdttræ kan pladsen let omstruktureres efter behov, da det kan foldes ud, når det er tid til afslapning i solen.

Havestole til ethvert havebord

Havestole fuldender udendørsmøbleringen, uanset om du foretrækker at læne dig tilbage i en positionsstol, nyde solen i en flot klapstol, eller sidde behageligt ved middagsbordet.

Fra positionsstolen KAMSTRUP, der giver komfort og skaber en hyggelig stemning med sit varme træ, til stabelstolen NABE, der med sit enkle og elegante design passer perfekt til de mindre udendørsområder. Det brede udvalg af havestole sikrer, at der findes en til ethvert havebord, som også passer ind i den personlige stil.

Udendørssortimentet er til salg i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk.

Overblik over produkterne

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.