Simple opdateringer til køkkenet

Når køkkenet trænger til en opdatering, er det ofte en stor og dyr affære, men sådan behøver det ikke at være. Hos JYSK er der mange elementer, som kan give køkkenet et frisk pust på et lavt budget.

En nem måde at opdatere køkkenet på er ved at placere en væghylde som ASSENS og skifte ud i hyldens dekorative og funktionelle elementer. Her kan man bringe farver ind i køkkenet ved eksempelvis at stille skålene JONAS eller INGVART på hylden, som samtidig gør det nemt altid at have en skål ved hånden.

Man kan også stable krusene LAUKE på hylden, som kan bruges til morgenkaffen. Ellers har de også den helt rigtige størrelse til at fungere som planteskjuler til krydderurter. Planter er samtidig en organisk måde at bringe liv ind i køkkenet på, og hvis du foretrækker planter, som ikke kræver pleje, har den kunstige plante LUCAS også den perfekte størrelse til hylden.

Små forandringer

Det kan ofte gøre en stor forskel at skifte ud i det små. Eksempelvis er noget så simpelt som viskestykker en nem måde at bringe nye farver og udtryk ind i køkkenet på. Tag for eksempel viskestykkerne SIVBLOM i afdæmpede farver, der matcher de afdæmpede vaskeklude LOKE.

Man kan også skabe en stilren fornemmelse i køkkenet ved at inkludere nye materialer som eksempelvis træ. Her giver køkkenrulleholderen CLAUS og skærebrættet KJELL, som begge har en læderrem, et mere eksklusivt look til køkkenet. Skærebrættet kan stå fremme med friske urter eller snacks, ligesom det også kan bruges som serveringsfad på spisebordet. Det skaber samtidig en god kontrast med spisebordets typiske opdækning af glas og keramik.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.