Se hjemmet i et nyt lys

Noget så simpelt som lys kan ændre hele opfattelsen og følelsen i et rum. Der er mange måder, man kan bruge lys til at skabe en helt særlig stemning i hjemmet, og JYSK vil gerne hjælpe med inspiration.

Det magiske ved vinteren er, når mørket falder på, og man tænder noget lys indenfor, som indbyder til hygge.

Lys er en essentiel del af vores hverdag, men lyset er også afgørende for stemningen i et hjem. Det er den dæmpede belysning, mange af os søger, når vi sidder med en god bog eller har sat os foran fjernsynet. Her er gulvlampen KRISTOF perfekt til hyggekrogen, som kræver et godt lys til at læse en bog, men som samtidig giver en dæmpet belysning i resten af rummet.

En anden god løsning, hvis du har plads til en gulvlampe, er DANI, som fungerer perfekt til enhver filmaften. DANI er med sine 54 centimeters højde og afskærmning nemlig skabt til at give rummet en dæmpet belysning, som hverken forstyrrer dig eller fjernsynet.

Lys og skygger

JYSK har også forskellige lamper, som giver et godt lys, der stadig skaber en hyggelig stemning. Bordlampen ALBERT skaber med sit rattan-materiale et interessant mønster af skygge og lys, som giver en varm og indbydende belysning, der gør den perfekt til både stue og kontor. Her er bordlampen PATRIK også en oplagt mulighed, som nemt kan flyttes fra hyggekrogen til skrivebordet.

Hvis du mangler lys, som spreder sig i hele rummet, er loftslampen SIGVARD perfekt, da den giver en hyggelig belysning med sin mønstrede lampeskærm af bambustræ. Et godt tip er at have flere loftslamper hængende i forlængelse af spisebordet. Det er med til at lyse rummet endnu mere op og giver samtidig et eksklusivt look til hjemmet.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.