Oplev JYSKs nyheder indenfor boligtilbehør og boligtekstiler, hvor produkterne er holdt i organiske former og materialer for at skabe en følelse af balance.

Oplev skandinavisk simplicitet i hjemmet med JYSK

Det er nemt at skabe harmoni i hjemmet med JYSKs nyheder indenfor boligtilbehør og boligtekstiler, der denne gang lader sig inspirere af det skandinaviske look.

Ofte er det de små detaljer, som er med til at gøre hjemmet til en samlet helhed. Sådan lyder tanken bag nogle af JYSKs nyheder til hjemmet, som er skabt ud fra JYSKs tema Balance.

Her ser man produkter, der kan fungere i flere rum, som eksempelvis bakken VALDEMAR lavet i marmor, der kan bruges i køkkenet til at stille olier og krydderier på, eller til badeværelset hvor man kan opbevare sine hårprodukter. Du kan også stille dekorationer som fyrfadsstagen HANSE på pyntebakken JOAR, der er lavet af søgræs, i både stuen eller soveværelset.

”HANSE er en af vores nye dekorationer, som er med til at holde en simpel stil, samtidig med at den har flere funktioner. Den kan både bruges sammen med et fyrfadslys eller et stearinlys. Dens strukturer og glasur giver den samtidig et elegant og simpelt look, som gør, at den også står fint som pynt i sig selv,” fortæller Tina Nymann, der er Category Buyer i JYSK.

Det elegante look går også igen i den nye gulvvase GUSTAF, som har et interessant mix i sin struktur mellem det rå stentøj og den bløde glasur. Vasen er inspireret af en retrostil, som kombinerer det rå og det simple i en samlet oplevelse af balance.

Organiske udtryk

Produkterne er holdt i organiske former og materialer. Eksempelvis har den beige pyntepude GRAVMYRT et interessant ru tekstilmønster, som matcher perfekt med den beige eller lysebrune plaid TUSENFRYD, og er du mere til farver, findes den også i en multifarvet udgave.

Du kan også bringe farver ind med de nye kunstige planter, der kan kombineres med produkter, som fremhæver den organiske natur.

”Den hængende blomsterpotte STEFAN er lavet af søgræs og fungerer som en moderne måde at hæve planter op i højden på. Eksempelvis kan den kombineres med ASGAR, som er vores nye kunstige hængeplante, hvilket er en kategori, der er blevet meget populær blandt JYSKs kunder,” fortæller Tina Nymann.

Du kan også pynte hjemmet med vasen INGEMAR, som med sin organiske form og hvide farve holder hjemmets stil simpel. Den kan både holde en enkelt blomst eller stå som en dekoration i sig selv.

De nye produkter kommer til salg i juli måned i JYSKs butikker og på JYSK.dk.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.