Den runde kurv CHRISTER kan opbevare et tæppe ved siden af sengen eller bruges dekorativt sammen med en kunstig plante.

Opbevaring, der skaber stil i hjemmet

Hvem har sagt, at opbevaring er noget, som skal foregå i praktiske kasser gemt af vejen? Opbevaring kan nemt og simpelt blive en naturlig del af hjemmets indretning med de nye kurve og kasser fra JYSK.

Selvom vi ofte tænker opbevaring som noget praktisk, har JYSK fået en række nye kurve og kasser, som samtidig kan tilføje noget til hjemmets indretning. JYSKs Category Manager i Homeware, Susanne Bank, nævner her nogle af sine personlige favoritter, som kan bruges til opbevaring i hjemmet.

En både praktisk og smart løsning er eksempelvis papirkurven ALBIN, som hun fremhæver for dens mange funktioner.

”Uanset om du vil bruge den som papirkurv eller opbevaringskurv til gavepapir, tæpper eller legetøj, er ALBIN god til mange formål. Det simple, stilrene udtryk vil klæde ethvert teenageværelse, kontor eller entré, og du kan nemt bære den rundt med dig,” siger Susanne Bank.

Kurve giver et organisk look

Susanne Bank har også særligt fremhævet JYSKs nye kurve lavet af søgræs. Eksempelvis den runde kurv CHRISTER, som kan indeholde et tæppe ved siden af sengen. Den kan også kombineres med en kunstig plante, der sammen bringer et organisk look ind i et hjemmet. Samtidig er kurven praktisk med sine håndtag, som gør, at den er nem at flytte eller tage med sig.

“De naturlige farver og kurvens geometriske mønster skaber en interessant kontrast, som kan bruges på mange måder i hjemmet, hvor kun fantasien sætter grænsen,” siger Susanne Bank.

Hun foreslår også den nye kurv AGNE, som kan kombineres med mange af JYSKs eksisterende kurve, og hvis størrelse gør den nem at anvende mange steder i hjemmet.

“Du kan bruge AGNE på skrivebordet til notesbøger, i skabet til tørklæder eller på boghylden til at opbevare stearinlys. AGNE er perfekt til den, som elsker en simpel måde at opbevare sine ting, da den både er funktionel og smuk,” siger Susanne Bank.

De nye produkter kan nu findes i JYSKs butikker og på JYSK.dk.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.