JYSK har en bred vifte af nye produkter til sommersæsonen.

Nyheder fra JYSK til udendørssæsonen 2022

Som sommeren nærmer sig, er JYSK endnu engang klar til at løfte sløret for nogle af de mange nye produkter til udendørssæsonen 2022, hvor nye farver, print og materialer er i spil.

”Vi er klar til at præsentere vores bedste udendørssortiment fra JYSK nogensinde.”

Sådan lyder den selvsikre besked fra Hans Christian Ziegler Bruun, som er Category Manager for JYSKs udendørssortiment. Med sine mange års erfaring vejer Category Managerens ord særligt tungt.

Selvtilliden stammer blandt andet fra JYSKs historik med at tilbyde et bredt sortiment, som er blevet finjusteret og tilpasset gennem mange år. Det er også tilfældet for det nye sortiment for 2022, hvor produktudvalget fortsat favner bredt, og hvor produkterne imødekommer kundernes ønsker.

“Oven i vores eksisterende og bedst sælgende produkter lancerer vi også mange nye produkter i forskellige farver og varianter for at imødekomme kundernes forventninger,” forklarer Hans Christian Ziegler Bruun.

Højdepunkter fra 2022-sortimentet

Category Manageren glæder sig særligt til at kunne tilbyde nye produkter indenfor havemøbelsortimentet i kategorierne af produkter, som enten kan klare alt slags vejr, eller som tørrer hurtigt efter et regnskyl.

Både stoffet og skummet i de produkter, som kan klare alt slags vejr, er lavet på en måde, hvor materialerne blot lader vandet løbe igennem i stedet for at suge det til sig. Produkterne, som inkluderer serierne UHRE og ODDE, er samtidig nemme at holde rene og vedligeholde.

Kategorien af hurtigtørrende udendørsmøbler kan tåle at blive efterladt ude i korte regnskyl, og de er tørre igen efter blot få timer alt afhængig af vind og temperatur. Disse møbler er holdt minimalistiske, som kan ses i BYMARKA, DYVIG, SALTEN, VONGE og BRAVA serierne.

En anden interessant trend indenfor havemøbelsortimentet er kombinationen af træ og metal. Kombinationen har været populær i et par år, og JYSK satser stadig på denne trend, som blandt andet gælder de nye produkter i serien UGILT og plankebordet ELLEKILDE i teaktræ. Bordet er FSC-certificeret (FSC® N001715) ligesom alle andre udendørsmøbler i træ fra JYSK.

JYSK har også nye dekorative elementer, som med deres friske farver og naturinspirerede print kan tilføje et nyt tvist til ethvert udendørs arrangement.

Fra puder og sommerdyner til picnic-tilbehør og parasoller har JYSK en bred vifte af produkter, som kan være med til at skabe den perfekte sommeratmosfære.

• Udforsk de mange nyheder i de vedhæftede fotos.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.